Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med SR Bilradio?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med SR Bilradio?

    Hei, ser at dem driver med montering av bilstero ogsånt , noen som har erfaring? Skal nemmelig trekke kabel til bakhøyttalere og det gidder jeg rett og slett ikke så tenkte de kunne det hvis prisen blir riktig ? og vet kanskje noen om det ligger trukket kabel til B stolpen i en passat 3b allerede fra iso kontakten ellerr må man lodde på osv? Forvirra

    http://www.srbilradio.no/

  • #2
    Om det KUN er høyttalerkabel de skal trekke så skal det nok være hipp som happ hvilket monteringsfirma du velger.
    Det er sånn ca enkleste jobben, om noen klarer å surre til det så skal de jammen være "flinke".

    Comment


    • #3
      kan si at jeg fikk mail fra strømmen bilstereo og de skulle ha 2200 -+ for å montere høyttalere i 2 dører
      og ca 1400 kr for å trekke kabel. Det er helt sykt, jeg får gjøre dette selv, for 1400 kr for jeg nye og bedre høyttalere enn det jeg allerede har. Shit as ran

      Comment


      • #4
        Originally posted by Johan View Post
        Om det KUN er høyttalerkabel de skal trekke så skal det nok være hipp som happ hvilket monteringsfirma du velger.
        Det er sånn ca enkleste jobben, om noen klarer å surre til det så skal de jammen være "flinke".

        Å trekke kabler vil jeg ikke se på som den enkleste delen nei.. Du trenger mye kunnskaper om bilen for å demontere deksler og div rask på riktig måte, uten å ødelegge eller lage en eneste skramme.. For bilprodusentene er eksperter på å komme opp med idiotiske løsninger på ting..
        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

        Comment


        • #5
          Originally posted by m4sta View Post
          kan si at jeg fikk mail fra strømmen bilstereo og de skulle ha 2200 -+ for å montere høyttalere i 2 dører
          og ca 1400 kr for å trekke kabel. Det er helt sykt, jeg får gjøre dette selv, for 1400 kr for jeg nye og bedre høyttalere enn det jeg allerede har. Shit as ran
          De bruker vel omtrent samme pris som hos andre håndtverkere. ca 700kr timen +-...
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #6
            Hvordan er prisene hos deg Judy? Ser at det står fra 1990kr, og det varierer vel stort ut i fra hvilken jobb det er. Men ca estimat? Kabeltrekking, demping eller støpe diskanter i a-stolpe f. eks?
            Ford Mondeo '04
            B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

            Comment

            Working...
            X