Announcement

Collapse
No announcement yet.

erfaringer med Pioneer TS-A2013i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • erfaringer med Pioneer TS-A2013i

    hei, er på jakt etter en midbass med litt lyd i, hadde egentlig tenkt og hatt noen 8" bassere i noen sidepanel baki en Ascona b, men fant ut at 2stk B2audio es8 mkII elementene ble noe smule for tunge for de tynne panelene Så da har jeg funnet noen 8" høytalere fra pioneer av typen TS-A2013i til 650kr på nette, (nye)
    som koster vel nesten 2000kr på bilradiospesialisten. Er disse noe holdbare. tenker som så at pioneer er et veldig kjent merke og er vel brukelig eller? har og 2stk 6x9 + 2stk 6,5" til hatthyllen, type pioneer, samt 2stk 5,25 RF og 2stk 4" pioneer til dørene fremme, (2dørs ascona b) det er også en plass fremme i dashbordet, som det sitter en, 4x6 viss jeg ikke husker feil. burde vel bli god nok lyd av dette. har da B2 elementa i bagasjen i en kasse.

  • #2
    hei.di er sikkert helt ok.men hvorfor så mange høyttalere?ville droppet høyttalere i hattehylla.bruk kun di sub elementene i bagasjen din.di 5,25rf er det front sett eller coaxial? og hva slags forsterker(e) skal du drive dette med?


    mvh kim

    Comment


    • #3
      tatt alt du fant i garasjen og kastet inn i bilen? hva er poenget med så mange div høytalere? etter min mening er dette alt for mye, som det sies, jo flere kokker jo mer søl. få et frontsett som er bra, dem dørene ordentlig, og i asconaen er det lett og få bygd noen nye dørsider i f,eks spon hvis du ikek gidder gjøre for mye ut av dette.

      da vill du få mye mid bass og lyd nivå (men riktig forsteker vel og merke) som du ikke vill angre på!
      spiller: pioneer p88
      front: Hertz MLK 165
      sub: polk sr104 x2
      forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

      Comment

      Working...
      X