Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil denne mini-forsterkeren gjøre jobben?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil denne mini-forsterkeren gjøre jobben?

    Driver om dagen og handle inn litt greier til bruksbilen, dvs at jeg har satt av ett ganske begrenset budsjett til det. Så har funnet endel brukt, men vanskelig med forsterkeren.

    Men, vil denne kunne drive en Alpine R12 SVC greit? Evnt en JL Audio 12W3v3?

    http://cgi.ebay.com/Kicker-100-RMS-C...ht_1816wt_1141

  • #2
    Okay! Sender mail på begge, så får vi se.

    Bruker vell igrunn ikke spille øredøvende høyt, men man vet aldri etter 6-12 pils

    Comment


    • #3
      Originally posted by CrZyWiz View Post
      Bruker vell igrunn ikke spille øredøvende høyt, men man vet aldri etter 6-12 pils
      Så lenge du gjør dette på et område som ikke er åpen for allmen ferdsel, eller døtter en edru person bak rattet, burde vel det være greit.

      Hvis ikke, og du vil nyte stereoanlegget i fylla uten å kjøre noe sted, så kan det være lurt å høre med politiet på ditt hjemsted hvor langt du kan dra det uten at de definerer deg som fører av bilen (om de setter grensa ved at du skrur på tenningen, eller drar i gang motoren, eller om du faktisk må sette kjøretøyet i bevegelse).

      Jeg sleit nemlig litt med å finne ut av det sjøl her: http://lovdata.no/all/tl-19650618-004-004.html
      Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
      Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

      Comment


      • #4
        haha, tenkte vell helst med annen sjåfør selvfølgelig

        Comment


        • #5
          Hadde droppa det der jeg, og kjøpt en ny zachry monoforsterker til 1300kr

          Edit: Så ikke på linkene som ble lagt ut her. Den JL audio monoblokka er "løp og kjøp" til den prisen.
          Last edited by cossiemk1; 18-08-2011, 20:16.

          Comment

          Working...
          X