Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av ny subb i Audi A3 (max 5,5K)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til valg av ny subb i Audi A3 (max 5,5K)

    Heisann , skal invistere i ny subb nå var planen . Dette gjelder da en 2 dørs audi a3 8p (2004) som har montert inn Focal 165KR2 i frontdører og FOCAL 165KRC bake , disse blir da videre drevet av en Focal Power Symmetric 4 kanals forsterker. Subbene jeg bruker nå som egentlig bare ble kastet ut av en gammel russebil er den dobble Xenith kassa til cadence som jeg egentlig ikke er særlig happy med så jeg tenkte å bytte ut. Det som skal drive denne nye subben jeg planlegger er cadence sin F700 monoblokk , denne blir nok byttet ut ved en senere anledning når økonomien tillater det.

    Det jeg er ute etter i en subb er ikke at den skal spille høyst med mest mulig trykk men er ute etter punchy og presis bass , ikke noe bass smørje slik subbene jeg har i bilen nå lager.

    Har selv satt meg et budsjett på maks 5,5K da jeg egentlig har veldig lyst på Focal 33KX for å fullføre Focal K2 Power themet ii anlegget , men har desverre ikke fått muligheten å fått hørt denne live så vet ikke helt hvordan denne spiller så er jo åpen for forslag !

    takker for svar !

  • #2
    Focal 33KX spiller helt flott, og burde passe fint til ditt oppsett.

    Comment

    Working...
    X