Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sundown Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sundown Audio

    hva her om dagen å vira på nette når jeg kom over denne nett sia: sundownaudio.no , å fant jo ut at det var ikke noe u priser til å være slike elementer. igrunnen meget bra priser vil nå jeg si( rett på meg vis jeg tar helt feil) så tengt har noen test ut dette merket? , tengt selv på 2 stk Sundown Audio N-18 v.2 D2 på tanke at andre 18" suber som du må betale godt over 10k for å få enn brøkdel av effekten.

    mvh jone

  • #2
    sjekk www.ssaudio.com

    Det er mye mer populært i statene, relativt helt nytt i Norge, så du finner mange flere bruker erfaringer der borte.

    Men av det jeg har lest så er det ikke noe å fnyse over, kunne godt tenkt meg Xcon subben, men den tåler litt for lite effekt for mitt bruk.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      oki får glo litt på den sia da

      Comment


      • #4
        Originally posted by jone87 View Post
        oki får glo litt på den sia da
        Bestilte du noe fra sundownaudio.no ?
        Holder på å bestille 2x SA-10 D4 for en kompis men ser de krever kun forskuddsbetaling så ble litt "engstelig" for å bestille da jeg ikke har hørt noe om denne sida eller de som driver den.

        Er veldig forsiktig med å betale forskudd så er det noen andre her som kan annbefale handel fra denne sida?
        Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
        Hifonics XX-Colossus II
        Kinetik HC2400
        Club 140dB +

        Comment


        • #5
          Hei jeg har kjøpt sub der og betalt forskudd, selger sendte med en gang og fikk ordrebekreftelse med engang

          Rask og ryddig handel.

          Comment


          • #6
            Ganske rå de elementa

            http://youtu.be/iKmyDSYefGc
            Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
            Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

            Comment


            • #7
              Rutiz:
              Det hørtes jo bra ut, da stoler jeg på det

              Stigern: Ja de ser rimelig heftige ut så blir gøy å teste de ut, bare 2x10" dette da
              Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
              Hifonics XX-Colossus II
              Kinetik HC2400
              Club 140dB +

              Comment


              • #8
                2stk SA-10 holder for de aller fleste
                At de kan brukes til påde trykk OG fin lyd eller en fin blanding er et enormt pluss, avhengig av kasse (populært kalt en "SQL" sub).
                Butikken der er til å stole på som sagt av andre, fikk en kamerat til å bestille, han hadde den på postkontoret iløpet av få dager.

                Comment

                Working...
                X