Announcement

Collapse
No announcement yet.

frontsett..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • frontsett..

    skla ha meg frontsett planen var og skaffe noe fra 90 tallet men det er ikke lett..

    men er det noen som veit om noen grome 2 veis og 3 veis sett?? bør henge med en par stroker 12".. men også det motsatte.
    MVH
    Hans Martin holtet

  • #2
    Du mener spille høyt OG pent?

    Uten å ha hørt noen disse kan jeg jo komme med noen forslag:

    JBL 660GTi 60th Anniversary GTi Series Special Edition


    Frister det med karbonfiber eller lær grill???

    Listepris: ca. 8500,- uten frakt, toll og annet tull.

    FOCAL Utopia Be N.6 CROSS UNIQ



    Listepris: 13 200,-

    BRAX Matrix treveis system PP



    Listepris: 22 000,-

    Ground Zero Plutonium Reference 180mm


    Oldschool utseende? Jeg digger grillene, selvom det ser ut som at de er hentet fra en engangsgrill..

    Testreferat fra Car & HiFi 4/08:
    The music almost "jumps at you" when playing these speakers... It is unbelievable how natural it sounds... if you open your eyes you are disappointed, because you can not see the singer you think standing in front of you when listening to his voice... You can easily imagine how big or small the room has been, where the music has been recorded... it is all clear and perfect, so you have a "picture" in your head... It takes a while to get used to the sound of this speaker system and due to the pretty low Qts of the midrange (Qts 0.29) some will miss a little of the very low bass, but you get the most precise kick bass ever... High-End listeners will smile when listening to these speakers...

    Listepris: 29 000 ,-


    Det trenger selvfølgelig ikke å være så dyrt, men har fått med meg at du liker å teste mye fint/dyrt utstyr.

    Eventuellt er det jo mye morro og bra og velge mellom av "hjemme hifi" elementer, en langt mer fornuftig løsning IMO.
    Bmw e34 520:
    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

    Comment


    • #3
      Originally posted by hansi_199 View Post
      skla ha meg frontsett planen var og skaffe noe fra 90 tallet men det er ikke lett..

      men er det noen som veit om noen grome 2 veis og 3 veis sett?? bør henge med en par stroker 12".. men også det motsatte.
      Tang band holder jo følge med det meste da. Spiller så høyt du orker det hvis monteringen er bra.

      Comment


      • #4
        åssen er mb quart sq216?
        og bosten acoustic pro 60. nye typen?
        MVH
        Hans Martin holtet

        Comment


        • #5
          slitter forsatt med frontsett. skal ikke ha noe som iceaudio. selger eller autohifi.. det bare er sånn.. betaler alt får mye pga merket..

          har kommet over et nytt sett med

          mb quart q-line signature limited edition nr 256/500.. er dette sette noe gromt og hva kostet dette den gangen? frontsettet er forsatt nytt i eske se.
          MVH
          Hans Martin holtet

          Comment


          • #6
            ingen som veit noe om det frontsettet?
            MVH
            Hans Martin holtet

            Comment


            • #7
              toppsettet dems koster jo 60tusen pluss da
              MVH
              Hans Martin holtet

              Comment


              • #8
                Skaff det gamle JBL GTI settet... Så ikke for lenge siden et sett med 400GTI + 800GTI til 1500,- på finn!

                Solgt nå http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=29421087

                Comment


                • #9
                  kontakte dem med det var uten diskanter kun høytalerene!
                  MVH
                  Hans Martin holtet

                  Comment

                  Working...
                  X