Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp.

    Hallo, jeg har for tiden 2 x re xx 12 subber.
    Dette står i en Golf 3, så batteriet og dynamoen ser jeg for meg at fort blir i det minste laget.
    Tenker altså å oppgradere dynamoen, batteriet skal jeg nok klare å få skaffet selv ( får 50% avslag) på en butikk i trondheim så finner sikkert noe brukbart der.
    Forsterkeren som jeg har planlagt å skaffe etterhvert når jeg får skaffet meg penger er en Soundstream xxx-6500D. Jeg regner med at en slik skal klare å drive disse subbene greit?

    Vil et kraftig batteri i front og en stor dynamo være nok? eller bør jeg ha flere batteri bak i bilen?

    Står at den forsterkeren trives best på minimum 16 volt, hva skal til for å få 16 volt?

    Har forresten et Exide Maxxima 900 batteri i front nå, etter hva jeg har lest så skal dette vistnok være et bra batteri? mulig det holder med denne i front og et kraftig batteri bak?

    Setter pris på svar!

  • #2
    Burde finnes dynamo på 200A her: http://www.jcwhitney.com/bosch-alter...87902&TID=0720
    Men du trenger vel strengt talt ikke mere enn 2000w rms i 2ohm til dem? Og da er det jo litt å velge i..

    Comment


    • #3
      Er det ikke mulig å få skaffet kraftig dynamo i Norge? eller er prisforskjellen på dette i Norge i forskjell til utlandet stor?
      Kom gjerne med andre forsterkere som vil fungere bra, grunnen til at jeg valgte den jeg har er fordi det er den jeg har funnet som virker til å dra subbene best til den prisen.

      Comment

      Working...
      X