Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boss CW3500D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boss CW3500D

    hei, noen som har noen erfaring med http://www.eltema.no/products/867-boss-cw3500d.aspx ?
    siden den er så billig så lurer jeg på om det bare er noe ''søppel'' :P

  • #2
    Vi har solgt masse av CW3500D og CW2000M og kun fått gode tilbakemeldinger. Disse er utrolig kraftige i forhold til pris.

    PS: Vi tar 1699,- for CW3500D

    http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=765
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      hmm, lurer på om jeg skal bestille meg et par av de, men stusser litt over den lave prisen :P

      Comment


      • #4
        Ligger litt ved det at det virker som Boss har en egen måte og regne ut watt på virker det som, for de presterer ivertfall ikkje etter det de er oppgitt til. Søstra til dama kjøpte ein med 2000 Boss watt, og den yter ivertfall ikkje meir en rundt 800 virker det som.

        Comment


        • #5
          Kanskje du blir litt klokere på å lese litt her http://www.bilforumet.no/elektronikk...t-vs-watt.html

          Comment


          • #6
            Har hatt den forsterkeren og den leverer bra til prisen, leverer neppe oppgitt effekt men klarte å dra en RE SX18 bra

            Dessverre gikk den i stykker etter en stund..
            Ford Focus
            B2 Audio CC15
            B2 Audio Mono v4

            Comment


            • #7
              Originally posted by Janthomas View Post
              Har hatt den forsterkeren og den leverer bra til prisen, leverer neppe oppgitt effekt men klarte å dra en RE SX18 bra

              Dessverre gikk den i stykker etter en stund..
              gikk istykker ? hvordan ? :S

              klarer 2 av de forsterkerne jeg la ut og dra 4 av de subbene greit ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by MartinH View Post
                gikk istykker ? hvordan ? :S

                klarer 2 av de forsterkerne jeg la ut og dra 4 av de subbene greit ?
                den sluttet bare å fungere rett og slett..

                Hvilke 4 subber er det snakk om?
                Ford Focus
                B2 Audio CC15
                B2 Audio Mono v4

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Janthomas View Post
                  den sluttet bare å fungere rett og slett..

                  Hvilke 4 subber er det snakk om?
                  ojj var i en annen tråd det, de herre : http://lydibilen.no/product_reviews_.../reviews_id/13

                  Comment


                  • #10
                    får bare siden ikke funnet dessverre... men alle forsterkere klarer å dra en sub, spørsmålet er bare hvor bra
                    Ford Focus
                    B2 Audio CC15
                    B2 Audio Mono v4

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Janthomas View Post
                      får bare siden ikke funnet dessverre... men alle forsterkere klarer å dra en sub, spørsmålet er bare hvor bra
                      hmm, det er en lib 12er fra siden lydibilen.no 600w rms, 1200w max

                      Comment


                      • #12
                        de holder sikkert bra de, men ville nok kjøpt meg noe litt mer skikkelig en Boss, kjedelig å ha komponenter i 2-3 mnd så må du kanskje ha nytt igjen... kjøp heller noe skikkelig med engang, spare en mnd eller 2 ekstra
                        Ford Focus
                        B2 Audio CC15
                        B2 Audio Mono v4

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Janthomas View Post
                          de holder sikkert bra de, men ville nok kjøpt meg noe litt mer skikkelig en Boss, kjedelig å ha komponenter i 2-3 mnd så må du kanskje ha nytt igjen... kjøp heller noe skikkelig med engang, spare en mnd eller 2 ekstra
                          Hvis forsterkeren din gikk i stykker uten noen tilsynelatende grunn ville jeg gått tilbake med den og krevd å få en ny.

                          Vi har solgt masse av CW3500D og CW2000M, og ikke en neste feil så langt. En på jobben har CW2000M på to tungdrevene Pioneer 10" og det spiller brutalt høyt og med mer enn nok trøkk.

                          Selger gjerne noe dyrere, men med prisen det er på Boss nå så mener jeg at det ikke er mulig å oppdrive bedre til noe i nærheten av prisen.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                            Hvis forsterkeren din gikk i stykker uten noen tilsynelatende grunn ville jeg gått tilbake med den og krevd å få en ny.

                            Vi har solgt masse av CW3500D og CW2000M, og ikke en neste feil så langt. En på jobben har CW2000M på to tungdrevene Pioneer 10" og det spiller brutalt høyt og med mer enn nok trøkk.

                            Selger gjerne noe dyrere, men med prisen det er på Boss nå så mener jeg at det ikke er mulig å oppdrive bedre til noe i nærheten av prisen.
                            kunne godt gå tilbake å krevd ny, men den ble kjøpt på elkjøp bare for å prøve den, til den prisen så kan jeg prøve

                            Den er sikkert bra under fornuftig bruk, men vi brukte den hardt, dvs til dbdrag og slikt!

                            Til prisen er det nok ikke mange konkurrenter, har vel ikke sett noen andre forsterkere til sånn pris omtrent så

                            Men for pengene så leverer den bra!
                            Ford Focus
                            B2 Audio CC15
                            B2 Audio Mono v4

                            Comment

                            Working...
                            X