Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt anlegg til en VW Scirocco '11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt anlegg til en VW Scirocco '11

    Hei, jeg er ny her på forumet!
    Har en VW Scirocco '11 med standard RCD510 Touch styringsenhet og noen standard eller lett oppgraderte høytalere (8 høytalere). Jeg er ikke fornøyd med diskant/mellomtonene i anlegget i dag og ønsker også mer bass.

    Ser for meg å bytte de 8 eksisterende høytalerene og sette inn en kicker eller noe lignende. Jeg har aldri bygd anlegg før og ønsker derfor egentlig å sette det bort til noen som kan det uten at det blir skader på bil/elektronikk. Noen som har forslag til gode byggere/forhandlere?

    Regner med at jeg trenger/bør kjøre alt på ekstra forsterkere og jeg ser for meg å få bygd opp noen cm i bagasjerommet og ta ut reservedekket for å få plass til alt + kicker. Ser ikke for meg å sette inn en "vanlig" basskasse el.

    Jeg er i utgangspunktet åpen for å bruke inntil 20.000-25.000-ish på et anlegg. Håper at jeg slipper å bytte styringsenheten, spiller kun AUX uansett og den jeg har nå er koblet opp mot multifunk-ratt, BT, ryggesensor etc.

    Håper det er noen som har innspill! Tar i mot alle råd og forslag med stor takk!
Working...
X