Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri: Oddysey vs Ground Zero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri: Oddysey vs Ground Zero

    Hva Odysseys batterier står for, ser man jo på hele forumet her, så det jeg lurer på er hvordan Ground Zero sine batterier er i forhold? Mer spesifikt, Ground Zero GZBP 12.3500 vs. Odyssey PC1700 (er ikke plass til større enn de på orginalplassen i Mercedesen).

  • #2
    de har blitt diskutert om før, søker du litt rundt så finner du nok tråden.

    Men hvis jeg husker riktig så lager GZ syrebatterier og ikke AGM.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Prøvde å søke, men søker du på "ground zero batteri", så får du opp ALLE tråder med prosjekter som har Ground Zero høyttalere og har batteri

      Men takk for den avklaringen. Er absolutt ikke interessert i syrebatteri, så da var den saken ute av verden - Odyssey it is

      Comment


      • #4
        Det blir ikke feil med Odyssey uansett, bra batterier det.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Neida, var bare at det Ground Zero-batteriet hadde en Ah-rating litt nærmere det som er orginalt i bilen (100 Ah), og Odyssey 1700 er det største av de man lett får tak i her på berget som passer inn under setet på bilen. Men ut fra det jeg har lest på forum "over there" så er det mange som bruker Optima i tilsvarende bil, og de er jo bare på 50 Ah. Så 1700 er nok godt nok i massevis.

          (må først bare få drillet ut bolten som holder batteriet på plass, da den skjulte mutteren i dørken mista festet. )

          Comment

          Working...
          X