Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subpakke igjen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja skal få gjort det.

    Men er det noen som kan si noe om JL Audio vs digital designs vs hertz vs ground zero vs rainbow? er det noe annet og bedre til prisen? Hvilke forsterkere anbefaler folket? Har sedd på http://www.bestbilstereo.no/index.ph...d_name=Audison LRx 1.1k&startrow= da jeg har en lrx 4.5 fra før av og vil ha like forsterkere da det blir å se best ut.

    Skal også ha komponentsett både foran og bak da alpine høytalerne mine er utslitt.. vært i bilen i over 6 år så de trengs å pensjoneres!

    Her har jeg sett på focal performance ps, audison voce av og audio system helon. Jeg vil ha det høyt men samtidig pent! Noen som har en mening? Noe annet til bedre eller samme prisområde?

    Comment


    • #17
      Jeg har Voce 6" på lager. Det kan du få for 2000,-. Har også alt av Focal Performance og Integration på lager.

      Jeg ville valgt noe annet enn LRx1.1. Vi hadde utrolig mye feil på disse forsterkerne den gangen vi importerte og solgte merket.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #18
        Hvordan er voce da? Hvilken forsterker ville du brukt da?

        Comment

        Working...
        X