Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan hjelpe og finne navnet på disse høgtalerane?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kan hjelpe og finne navnet på disse høgtalerane?

    Hei. Monterte nokon 4" focal fulltone høgtalerar i min 97 Audi cab for 2 år sidan, men har klart og surra vekk asken til dei og huskar ikkje kva dei heiter. Nå har eg planar om å oppgradere, og trenger og vite kva serie dei er, slik at eg slepper og kjøpe samme igjen :P

    Er som sagt Focal fulltone høgtalerar, med delefilter, og står SN:10a001062 på magnet, regner med det er serie nummer, men håpte kanskje det kunne hjelpe med og finne navn på desse. Prøvde raskt og finne ut av det med hjelp ifrå Google, men fant ikkje stort.

    Håpar nokon kan hjelpe meg med mysteriet!



    PS: har fjernet 3 av ørene til og feste dei med pga plass mangel
    Attached Files

  • #2
    Litt eldre verson av:

    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=2598

    kansje?

    Comment


    • #3
      Mye mulig det, har sett på den sjølv, spørst om man bare må kjøpe noko dyrt, så burte det vere betre uansett

      Comment


      • #4
        Men ser du skriver du har fjernet 3 av festeørene. Håper ikke det vil si at den festes med en skrue? For da kan du kjøpe det dyreste og det vil uansett ikke høres bra ut...
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • #5
          Stemmer det, var ikkje plass til flere fester, så blei som det blei. Blir gjort bedre når eg får nye.

          Comment


          • #6
            prøv å lim di fast med tech7 du.et feste blir crap uansett..

            mvh kim

            Comment


            • #7
              Takker for tips på det

              Comment

              Working...
              X