Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyden i bakdørene forsvant?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lyden i bakdørene forsvant?

    Hei, etter eg satte in ny spiller (Alpine CDA117ri) i min audi a6 2000 modell. Har eg ikkje lenger lyd i bakdørene, men i for dørene er det lyd som normalt. Noen som har et tips her?

  • #2
    sjekk koblinger.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Har sjekka iso koblingene bare. Har ikkje serlig lyst til og ta av dør trekkene og sjekke på høytalerene i og med at det var lyd i begge dørene før org spilleren ble byttet ut. Kan audi ha en spesiel måte og koble i sammen høytalerene bak med som ikkje fungerer med iso koblingene til Alpine?

      Comment


      • #4
        Det kan være veldig mulig at du har feil iso-adapter?
        Jeg _tror_ at det er et iso-adapter med 3 inn og 1 ut til spilleren du må ha.

        Har du testet med den gamle spilleren igjen, og sjekket at det er lyd i bakdørene da?
        Da slipper du i alle fall å ta av dørtrekk for å sjekke.

        Som sagt, sjekk koblinger/iso-adapter.
        Det kan hende det ligger igjen en kobling bak spilleren din som gjerne skulle hatt plass i et iso-adapter.
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          Det står sikkert Bose på grillene til høyttalerne i dørene? Du har halvaktivt system, og må ha en andapter til.

          Du bruker denne adapteren og kobler til mini-ISO kontakten og inn i linjeutgangene på den nye spilleren din. Samt at du må koble den blå ledningen inn på remoteutgangen på spilleren. Slik at orginalforsterkeren din skrur seg på og av sammen med spilleren. http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=232
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Satan! Det røde stikket har eg klippet bort fordi eg var sikker på det gjikk til telefonen i bilen som ikkje lenger er tilkoblet og tatt bort. Men da har eg drete meg ut sjikkelig!

            Comment


            • #7
              Ja, det var lurt. Du har kanskje lært. Aldri klipp noe som helst i bilens ledningsnett, hvis du ikke absolutt må
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment

              Working...
              X