Announcement

Collapse
No announcement yet.

HERTZ SV165 + ST35, Anbefalest på det sterkeste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HERTZ SV165 + ST35, Anbefalest på det sterkeste

    Etter å ha kjøpt Hertz SV165 + ST35 diskant må jeg si at jeg er virkelig imponert av hva du får ut av disse høytalerene!

    Ikke bare er det en rå pris, men også en råå lyd! Du kan spille så høyt at du får skikkelig pipelyd i øyrene med 2x 6.5"!

    Skal du ha noe som spiller helt utrolig bra, høyt, eller bare litt bedre lyd vil jeg anbefale disse på det sterkeste!

    Check it out:

    Mellomtoner til 1499kr pr par,
    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4994
    Gode for 300w pr element!!!!

    Diskanter til 1699kr pr par,
    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=5172
    100W, og en syk sens!

    Om du skal ha skikkelig SQ er kanskje ikke dette veien å gå, men for alt annet? JA! Kjørpå!!! Jeg er virkelig imponert! Lyden i de låter skikkelig bra og, kjørte 2stk innendørs i en kasse på NAD forsterker med litt akkustiske musikk, til og med gamlingen som er lyd entusiast ble skikkelig imponert av lyden og prisen!

    Jeg ble rådet til å holde meg borte fra Hertz da de hadde dårlige produkter engang i tiden, om dette er sant? eller om det bare er noen formeninger fra noen her og der vet jeg ikke, men dette er noe å satse på :P

    Kan også anbefale Hertz forsterker, da denne kjører høytalerene bra Har kun 2x 640w forsterkere forøyeblikket, men med disse kan jeg holde konsert på gata om jeg vil!

    Noen som har noe å komme med om Hertz? Dele erfaringer?
    Last edited by t0ri1234; 07-06-2011, 22:58.

  • #2
    Hertz har veldig mye bra de, forsterkerene til Hertz er konge nice og subbene er ikke akkurat dårlige de heller for og si det greit. Har prøvd det meste og stort sett fornøyd. Eneste høyttalerene jeg har hatt i fra Hertz er den dyre Mille serien som er veldig gode, men forsvarer nok ikke helt prisen desverre.
    Så alt i alt kan jeg anbefale Hertz.
    Mvh
    Ole Heen

    Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

    Comment


    • #3
      har du delfilter på dette ? hvordan har du delt dette ? har kjøpt akkurat det samme og har ikke peil på hvordan jeg skal justere det siden det ikke er noe delfilter
      bilstereo pensjonist!

      golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

      Comment


      • #4
        HP på spiller? 80 hz også en kondis på diskanten. Riktignok vil mellomtonen prøve å spille alt over 80 hz men det har vel egentlig fint lite å si for et element som låter ræv men spiller sabla høyt
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          da har jeg fått koblet og testet! og fy fæææn som det spiller ANBEFALES!
          bilstereo pensjonist!

          golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

          Comment


          • #6
            i know ;P................
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment

            Working...
            X