Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kryssfinér blitt bøyd - bøye tilbake?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Plata er ikke vannfast. Men har nå prøvd litt, og den trengte mer enn bare en natt for å si det sånn. Har vært i press lenge nå, men har fortsatt litt "svai".

    Men uansett, så er den såpass rett at jeg kan bruke den nå. Og jeg tror Miniboom var inne på noe.. Har bestilt tec7 og når glassplata blir limt godt fast så vil nok det hjelpe på, siden glassplata er 60 x 40 cm og 5 mm tykk...

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #17
      mye betalte du for plata?


      Originally posted by TakeTheTime View Post
      Plata er ikke vannfast. Men har nå prøvd litt, og den trengte mer enn bare en natt for å si det sånn. Har vært i press lenge nå, men har fortsatt litt "svai".

      Men uansett, så er den såpass rett at jeg kan bruke den nå. Og jeg tror Miniboom var inne på noe.. Har bestilt tec7 og når glassplata blir limt godt fast så vil nok det hjelpe på, siden glassplata er 60 x 40 cm og 5 mm tykk...

      Comment


      • #18
        Haha, er det slik et fassetslipt glass jeg ser?
        Lurer på om det har vært noen og påvirket deg i det valget jeg ;D
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Husk og bruk mange tvinger på tec7´en da, ellers så byggern så mye i og med at den er litt tjukk.
          Kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du legger på da..
          Ser jo lovende ut da
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #20
            Sånn, da er plata tilnærmet rett igjen. Brukte ganske lang tid, men ble bra.




            Originally posted by Noobdelux View Post
            mye betalte du for plata?
            Glassplata: 0,-

            Originally posted by Oekern View Post
            Husk og bruk mange tvinger på tec7´en da, ellers så byggern så mye i og med at den er litt tjukk.
            Kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du legger på da..
            Ser jo lovende ut da
            Jau. Jeg kjøpte tvinger idag, men tror jeg bare kommer til å legge plata på bakken, som på bilde over - men i tillegg legge alt i press så glassplata limer seg fast når kryssfineren også er 100% rett. Det vil nok hjelpe den å holde seg rett også.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment

            Working...
            X