Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye FI BTL sub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye FI BTL sub?

    Er det noen har erfaring med den nye fi BTL subben.?
    om den er bedre en forgjengern?
    Nye fi btl





    gammle fi btl !





    Om det er bedre kjøling på den nye?
    Noen som vet noe om dette?

    Vurderer nemlig fi btl 15
    Last edited by titus41; 03-06-2011, 17:54.
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

  • #2
    N3 serien er kun ment for SPL bruk, altså du kan ikke spille musikk på den. Googler du litt det så anbefaler alle at du ikke kjøper den hvis det er for "daily use".

    N2 serien derimot funker greit for daglig bruk, tenkte faktisk på N3 selv, men etter litt googling så fant jeg ut at de er ikke ment for bruk utenom konkurranse.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Pris på n2 ?
      Ford Focus
      B2 Audio CC15
      B2 Audio Mono v4

      Comment


      • #4
        Jeg VET hva N2 og N3 står for :P !
        Jeg lurte på om den forrige BTL subben er bedre enn den nye.
        men det virker som den nye magneten har en bedre kjøle effekt og litt sånn!

        Jeg fikk pris på N2 for 480 GBP altså ca 4380,- NOK med sending.
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

        Comment


        • #5
          Hvor ? er det en dealer nært norge ?
          DCpower Dynamo 270a
          2stk Fi BTL n2 12"
          RF 2500.1 bdcp
          XSpower D3400

          Comment


          • #6
            Bestiller fra www.bladeice.com som er i england en plass. sørg for å spørre om de kan sende pakken som "gave" / Gift. pga tollen i norge ellers må du betale "dyre dommer" :P

            Vurderer FI BTL 15" n2 veldig snart....
            Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

            Comment


            • #7
              Takk for svar, har vudert 2 stk 15" fi btl n2 og så skaffe en til RF 2500-1bdcp=)
              DCpower Dynamo 270a
              2stk Fi BTL n2 12"
              RF 2500.1 bdcp
              XSpower D3400

              Comment


              • #8
                Lest på flere forumer osv at btl skal være helt pervers i riktig kasse.

                12" btl gammle type
                http://www.youtube.com/watch?v=NM_H3u8C8B4
                Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                Comment


                • #9
                  Tollgrensa for gaver er 1000 kroner, så det vil nok hjelpe veldig lite...

                  Comment


                  • #10
                    mhm, beste man kan gjøre er og høre om dem kan fikse litt på prisen på kviteringa woofersect har tilbud meg dette noen ganger
                    DCpower Dynamo 270a
                    2stk Fi BTL n2 12"
                    RF 2500.1 bdcp
                    XSpower D3400

                    Comment


                    • #11
                      Bare å skrive lavere lavere verdi på pakken. Surt om noe blir ødelagt, men det er risikoen man tar.

                      Altså hvis du vet hva de står for så er det ikke noe viktig å vite om kjøling. Uavhengig av det, så er N3 bedre til SPL bruk og N2 bedre til vanlig musikk. Så du handler i henhold til det. Ser ikke helt hvorfor du spør om kjøling?
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • #12
                        Trodde det holdt å få sender til å skrive at den er sendt som en gave jeg og ikke hva verdien av gaven er?

                        Men Dammed, tenkte mer om at det var noen som har erfaring med de to typene. om enten den gammle btl er bedre enn den nye / omvendt.. Alle er skeptisk til det nye vøtt hehe... og JA! jeg vet N2 er daily og n3 er spl.. og at btl subbene har flere upgrades enn BL subben osv osv.
                        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                        Comment


                        • #13
                          Man må uansett angi verdi på pakken selv om den står anmerket som gave. Men om en så stor og seriøs aktør som Blade Ice er interessert i å trikse og mikse med tallene for at kundene skal få snike seg under avgiftene er en helt annen sak.. De har ingenting å tjene, og alt å tape på det. Men det er jo lov å spørre de uansett da...

                          Har snakket litt frem og tilbake med Am Singh (som driver BladeIce) via TA-forumet da vi begge holder på å bygge i Lupo for tiden, og han var veldig happy med de nye neo-utgavene. Hadde vært moro å prøve en N2 neste gang tror jeg...
                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • #14
                            Ser ut man aldrig slipp unna men er jo fremdeles ikke så dyrt for meg som skal kjøpe 2 stk 15" n2 slutten av mnd inkl momsen da. pluss sendes det fra England så frakten blir heller ikke så dyrt etter min mening.

                            Hvis jeg ikke tar feil så er det jo Kjøleribbe i mellom de neo magnetene til å trekke varmen ut av spolen.
                            Last edited by dvx; 05-06-2011, 17:31.
                            DCpower Dynamo 270a
                            2stk Fi BTL n2 12"
                            RF 2500.1 bdcp
                            XSpower D3400

                            Comment


                            • #15
                              Noen som vet hva ca frakt og (ekstra toll blir tilsammen) utenom verdien på subben? greit å vite så man ikke får et skikkelig smell
                              Virker som nye fi btl er bedre.
                              men den er IKKE så pen den nye nei hehe.
                              Når vi først er i gang på praten. noen som vet hvor mange liter btl 15" skal ha?
                              Og den er ikke lagd for lukket kasse?
                              Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                              Comment

                              Working...
                              X