Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Designs Eller ground zero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Designs Eller ground zero?

    usikker på hva jeg skal velge av digital designs 2 stk 3515 (1200rms pr stk)
    eller 1 stk Ground Zero GZNW (2500RMS pr stk)

    hva er deres erfaringer?
    Vw Golf II - DynaBel - Digital Designs - Alpine.

  • #2
    To 3515 vil ha dobbelt så mye membranareal og som en GZNW så lenge det er 15" du ser på der og. Men begge elementer er gode elementer, så du vil ikke gå feil ved å velge en av disse uansett. Men personlig hadde jeg valgt to 3515 da byggekvaliteten på DD er av øverste klasse og du får mer membranareal der. Men du må også ha plass til større kasse til disse to for å få utbytte av fordelene
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hifonic View Post
      To 3515 vil ha dobbelt så mye membranareal og som en GZNW så lenge det er 15" du ser på der og. Men begge elementer er gode elementer, så du vil ikke gå feil ved å velge en av disse uansett. Men personlig hadde jeg valgt to 3515 da byggekvaliteten på DD er av øverste klasse og du får mer membranareal der. Men du må også ha plass til større kasse til disse to for å få utbytte av fordelene

      har 2 dd2512 fra før, er veldig fornøyd med disse. åsså er det mange som har ground zero. så vil egentlig holde meg til DD men tenkte å høre folkets mening
      Vw Golf II - DynaBel - Digital Designs - Alpine.

      Comment


      • #4
        Hvis du er vant med DD sine 15", så tror jeg ikke du blir skuffet hvis du prøver deg på 3515 serien.
        Dette er basser som koster en god del, men i valget mellom GZ og DD, så hadde jeg ikke vært i tvil.
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

        Comment


        • #5
          Hvorfor bare 1 stk GZ??
          Lasse Bass Tala
          Proud to be LOUD!!!

          Comment


          • #6
            for har ikke råd til 2, enkelt og greit:P
            Vw Golf II - DynaBel - Digital Designs - Alpine.

            Comment


            • #7
              okmen er de DD elementene noe billigere da??trodde de var like dyre jeg.
              Lasse Bass Tala
              Proud to be LOUD!!!

              Comment


              • #8
                Du mener kanskje omvendt? slik jeg ser koster dd3515 7000nok mens gzen koster 5000?
                DD er ikke så mange som har da...
                Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jonnyen View Post
                  Du mener kanskje omvendt? slik jeg ser koster dd3515 7000nok mens gzen koster 5000?
                  DD er ikke så mange som har da...
                  Det er jo det jeg prøver og si.DD elementet er dyrere enn gz elementet,derfor skjønner jeg ikke att han ikke har råd til 2stk GZ når han har råd til 2stk DD.Etter min mening er det ikke så mange som har de skikkelig gromme Gz elementene heller..her i området er det flere som har DD men ikke en eneste bil med GZ.
                  Lasse Bass Tala
                  Proud to be LOUD!!!

                  Comment


                  • #10
                    hvis jeg kjøper 2 DD elementer kan jeg bruke forsterkeren jeg har. men hvis jeg kjøper GZ så må jeg kjøpe en til eller kjøpe en bedre.
                    Vw Golf II - DynaBel - Digital Designs - Alpine.

                    Comment


                    • #11
                      Hvorfor må du det?
                      Jonas Tautra
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #12
                        har en dynabel BF7501, blir litt lite med 2500rms med 2 av de GZ men med DD så går det akurat
                        Vw Golf II - DynaBel - Digital Designs - Alpine.

                        Comment


                        • #13
                          Nå vet ikke jeg helt hva du mener, men hva elementene tåler av effekt viser ikke til hvor stor forsterker du MÅ ha.
                          Og de GZ subbene tåler neppe 2500W slik de oppgir, har til dags dato til gode å se en 3" spole som tåler mer 1400w kontinuerlig. Men kan jo være GZ subben har 4" spole, men de tåler ikke 2500w kontinuerlig de heller.
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Men begge disse elementene har dobbel 2 ohm spoler så skal du ha 2stk blir det 2ohm last inn på forsterkeren og da har du bare 1400rms.Jeg hadde heller kjøpt 1 stk enda råere 15 i stedet for 2stk av de du nevner slik at du får 1ohms last på forsterkeren.men dette er bare det jeg mener da.Ditt valg
                            Lasse Bass Tala
                            Proud to be LOUD!!!

                            Comment


                            • #15
                              har bod erfaring med DD så langt så har lyst til å prøve litt høyere serie før jeg går over på et annet merke og
                              Vw Golf II - DynaBel - Digital Designs - Alpine.

                              Comment

                              Working...
                              X