Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som vet om forhandlere som bygger basskasser osv. i telemark?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som vet om forhandlere som bygger basskasser osv. i telemark?

    Hei. Jeg har en Toyota Land Cruiser 90 som jeg har trua på å få bygd ei kasse i hele bagasjen, men vet ikke hvor jeg får gjort dette siden jeg ikke har peiling sjøl!:P Planen er å felle ned forsterkere å skjule alt av ledninger, ha 4 Kicker CVX 15'' og 4 6x9ere. Er takknemlig for alle svar!

    -Ole Christian.

  • #2
    Joakim; dynaBel Tønsberg, installerer på Revetal.

    Dag Johansen kan bygge kasser, også på Revetal.

    Hva er budsjettet?

    Det rimeligste og beste er nok å få Dag til å bygge kasse, og en nevenyttig kompis til å lage deksler m.m.

    Comment


    • #3
      Sjekk PM
      Ole Petter Holelien
      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

      Comment


      • #4
        Originally posted by Miniboom View Post
        Joakim; dynaBel Tønsberg, installerer på Revetal.

        Dag Johansen kan bygge kasser, også på Revetal.

        Hva er budsjettet?

        Det rimeligste og beste er nok å få Dag til å bygge kasse, og en nevenyttig kompis til å lage deksler m.m.
        Takk for svar Vet egentlig ikke. men så billig som mulig Hvor holder Dag til? Har ikke bil lappen sjøl enda så skulle vært så nærme som mulig

        Comment


        • #5
          Revetal er rett utenfor Tønsberg/Horten

          Comment


          • #6
            Originally posted by golfnos View Post
            Revetal er rett utenfor Tønsberg/Horten
            Åja Da for jeg høre der Takk

            Comment


            • #7
              Originally posted by Olec93 View Post
              Åja Da for jeg høre der Takk
              Har du sjekket pm fra judys da?? de holder jo til i skien.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by cossiemk1 View Post
                Har du sjekket pm fra judys da?? de holder jo til i skien.....
                Ja driver å prater Ser ut til at det er stor mulighet for at det blir noe der. Må bare finne en plass de har forsterkere.

                Noen som vet om en plass de selger Kicker IX 1000.1? Med kort leveringstid

                Takk for svar!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Olec93 View Post
                  Ja driver å prater Ser ut til at det er stor mulighet for at det blir noe der. Må bare finne en plass de har forsterkere.

                  Noen som vet om en plass de selger Kicker IX 1000.1? Med kort leveringstid

                  Takk for svar!
                  Er det eneste alternativet til forsterker? Finnes så mye annet som er minst like bra. F.eks Ground Zero
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                    Er det eneste alternativet til forsterker? Finnes så mye annet som er minst like bra. F.eks Ground Zero
                    Er nok det:P Har 2 a de fra før skjønner du. så vil helst ha 4 like

                    Comment


                    • #11
                      Uten at jeg vet hva du skal bruke dem til, så hadde jeg glatt solgt de 2 du har fra før, og kjøpt 2 eller 4 nye og bedre forsterkere.... Når det er sagt, så håper jeg du har en skikkelig dynamo til dette, hvis ikke så er det jo ingen vits
                      Last edited by cossiemk1; 20-05-2011, 19:00.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cossiemk1 View Post
                        Uten at jeg vet hva du skal bruke dem til, så hadde jeg glatt solgt de 2 du har fra før, og kjøpt 2 eller 4 nye og bedre forsterkere.... Når det er sagt, så håper jeg du har en skikkelig dynamo til dette, hvis ikke så er det jo ingen vits
                        Vurderer dette sterkt nå ja. Så får se hvordan det blir
                        Har jo 2 dynamoer å 3 batterier til sammen så må jeg ha ett eller to batterier til:P Så vet ikke om det holder jeg?

                        Comment


                        • #13
                          Sjekk A på dynamoene. Batteriene gjør bare at bilen kan stå lengre å spille uten dynamoene rullende. Det er oppgitt amper (A) oppå dynamo(ene), sjekk det.
                          /// BIS

                          Comment

                          Working...
                          X