Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 Audio komponentsett 6,5"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B2 Audio komponentsett 6,5"

    Se nederst på denne siden

    http://www.bilstereoforum.se/showthr...?t=5787&page=2

    Her er bilder av B2 Audios nye komponentsett, til en hyggelig pris i sverige.

  • #2
    Ser for meg ut som en masseprodusert billigsak med stor magnet, som en full sjimpanse har klæsjet en B2-dustcap på.

    Om det er den ferdige midbassen, så ser det ikke veldig imponerende ut... har dårlig erfaring med elementer hvor kanten på opphenget går utover monteringshullene. Gummien løsner når man skrur til skruene. Rett og slett idiotisk om det ikke følger med en ring e.l. som skåner opphenget, med mindre det er en prototyp på bildet, og opphenget går mindre utover skruehullene på den ferdige versjonen...

    Med forbehold om at det er slik det ferdige produktet ser ut, og at den tilsynelatende slurvete byggekvaliteten på diskantene (og evt. delefilter om det er inkludert) holder samme standard, så må jeg umiddelbart si at det hørtes dyrt ut i forhold til å anskaffe seg et sett skikkelige kvalitetskomponenter for DIY (uten B2-logo, riktignok).

    Har hørt mye dritt som har kostet mindre (og mye mer) enn dette, så er skeptisk av natur når det gjelder frontsett.... Mulig det låter bedre enn det ser ut, men utseendet på bildet er i alle fall lite lovende.

    Comment


    • #3
      Takker for omtalen og jeg må komme med svar på tiltale.

      ES serien er vår rimeligste serie. Denne kjennetegnes vel som best bang for the buck.

      Vi har valgt å bruke en større talespole (1.5") for å kunne øke effektbelastningen.
      Ikke sier jeg at det er et SQ sett, men et sett som er ment som et alternativ til de som vil ha mer lyd for lite penger.

      I settet følger det med kopper til flush mount og angle mount til 1" diskantene.

      Veil pris i Norge er 1099, men vi vil kjøre tilbud på en rekke produkter her i mai måned og først ut er intro pris på ES6.1 til 699 Nok.



      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        Tiltale og tiltale... Hehe. Sikkert et greit alternativ i budsjettklassen. Lyden er det umulig å si noe om for meg.

        Comment


        • #5
          Hadde vært hyggelig om noen som har prøvd dette settet kunne uttalt seg. Ser interessant ut.

          Comment


          • #6
            Dette vil jeg prøve, skal ha es15 sub, slik at dette vil sikkert passe meg fint.

            Comment


            • #7
              Ser ut som en intresant sak. Billig, billig billig så for hvermansen så vil det nok være bedre enn det andre der ut til 1000 kr.
              Men som med alt annet så må det testes før en kan si noe mer.

              Jeg er positivt til dette settet. Nå venter jeg mer på noe av det mer grommere sakene, B2 ODR next? ;D
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Gromme saker er jo også mulig, men alt koster jo penger og særlig når det skal være i et limited format.
                Nå satser vi på et fint sett til en billig penge, men med speks som ikke er fravikende.

                Derfor bør det absolutt være mulig å kunne få et av våre produkter i bilen uten å skulle betale skjorta.
                Mvh
                J. Holm
                www.b2audio.com
                http://facebook.com/b2audio

                Comment

                Working...
                X