Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte spiller i en Audi A6 2000mod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bytte spiller i en Audi A6 2000mod

    Hei.
    En venn av meg har en Audi A6 med en Chorus spiller, tror det er en Chorus M4 (kasett spiller med volum knapp i midten omtrent).

    Denne spilleren er litt problematisk.. når han skrur opp lyden, så blir lyden lavere, før den plutselig går opp på full styrke omtrent.
    Ikke alltid det skjer, men alt for ofte syns han.
    Virker som om det er noe tull med pot meteret, men det merkelige er at det fungerer helt fint til å justere fader osv.. og det er jo samme knapp.


    Og nå som MP3 spillere er så billig, så kan man jo like godt bare få ut dritten og få inn noe bedre
    Men.. Jeg aner ikke om det et aktivt anlegg eller ikke.. så derfor lurer jeg på hvordan jeg kan finne ut dette??
    Har ikke nøklene for å få ut original spiller.. så dette må jeg få kjøpt eller lånt et sted hvis spilleren må ut for å finne ut dette.

    Har sett på div sett på ebay med faceplates, adapter kabler og lås nøkler i ei pakke
    Og disse er jo temmelig billige i forhold til i norge, men det er jo det å finne det rette da.. for der er det jo ikke så lett å bare returnere det om det ikke skulle være riktig sett.

  • #2
    Jeg har som du kan låne. Det er ikke så langt i fra jevnaker til vikersund. Hvis ikke så kan de sikkert hjelpe deg på Hamax i Hønefoss, med å stikke inn disse pinnene for deg å ta ut spiller

    Comment


    • #3
      Blir nok litt for langt unna, med tanke på at det er for en venn av meg.Ellers takker jeg for tipset om Hamax Auto
      Kjenner også han som driver Audioform i hønefoss, kan jo hende han også har.
      Har også sett at Torshov segler sett med nøkler, men står ikke hva dem passer til, men ut ifra bilder på ebay, så skal dem passe.

      Men lurer fremdeles på hvordan jeg kan se om det er aktivt system eller ikke?
      En mulighet er vel kanskje å se etter forsterkeren, om noen vet hvor den sitter??
      En venn av meg hadde en bmw med forsterker fra fabrikk, hvor forsterkeren satt bak et deksel baki bagasjen.

      Comment

      Working...
      X