Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine frontsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine frontsett

    Noen som har erfaring med alpine frontsett her, ser at det går mest i Hertz og Tang Bang. Men har Alpine hovedenhet og forsterkere slik at jeg kunne ønske å bruke Alpine frontsett.

  • #2
    har ingen kjennskal til alpine frontsett, men det har ingen praktisk betydning om du kjører ulike merker på komponentene dine

    Comment


    • #3
      he he nei det vet jeg, men jeg sa at jeg hadde lyst på å ha mest mulig i alpine, skal ha sub som mest sannsynlig ikke blir alpine, hadde lyst på type R 15" sub, men det ser ut til at de trives best i refleks kasse og jeg tnkte meg en tett kasse i hjulbrønnen min. :-)

      Comment


      • #4
        Men hvis noen der ute har en Alpine SWR-1542D til en hyggelig pris er jeg veldig interessert, det ville ha komplettert anlegget mitt.

        Comment


        • #5
          hatt en del spx 6,5" for noen år tilbake og var bra fornøyd med det. ikke hørt "R" frontsettene men skal vist være bra det og. kjør på.

          Comment


          • #6
            Alpine SPR - SPX - F1 Status er alle tre gode i hver sin prisklasse. Kan anbefale alle tre typene. Greit at det finnes litt for en hver lommebok.
            Mvh
            Ole Heen

            Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

            Comment

            Working...
            X