Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har testet Audio System sin Radion 15 FA-subwoofer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har testet Audio System sin Radion 15 FA-subwoofer?

    Som topic sier; lurer på om noen har erfaring med hvordan dette elementet låter?

    http://www.mamut.net/dynabel/subdet860.htm

    Grei pris med 1800,- for en 15", om den låter bra og klatrer dypt!

  • #2
    BUMP!

    Skal bestille sub i løpet av uka, og skal ha 15", liten/små 18" (som PA1880) eller kanskje to 12"... I alle fall noe som koser seg i 450 liter - bassrefleks eller lukket, spiller ingen rolle så lenge de flytter masse luft uten å låte anstrengt, og rekker dypt ned...

    Forslag til elementer hvor jeg kan bytte med nye PG-forsterkere (eller annen bilstereo fra "lageret") mottas med takk. :P

    Comment


    • #3
      De audio system er bra subbere men ikke noe dypbass monstere akkurat,men spilte kult syns jeg
      Lasse Bass Tala
      Proud to be LOUD!!!

      Comment


      • #4
        Aha... mistenkte i grunn det, siden de hadde gjort det så bra i dB-drag... Takk for innspill!

        Comment


        • #5
          skal dette i Imprezaen din?
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #6
            Nei, Imprezaen er ferdig med to 10W7.

            Skal ha til Stratusen. Og XXX-18 blir rett og slett for stor. Får den inn (faktisk!), men når elementet er 50cm i diameter og bygger 40cm i dybden, blir det litt for mye... Spesielt siden jeg kommer til å trenge bagasjeplassen til høsten!

            Comment

            Working...
            X