Announcement

Collapse
No announcement yet.

kasse til 3 b2 ac12 i e39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kasse til 3 b2 ac12 i e39

    Hei
    Skal ha 3stk B2 ac12 i min BMW 520i 96mod e39, i den anledning trenger jeg litt tips angående kasse. Er ute etter mye trykk, men fortsatt litt kvalitet. Lurte på en portet kasse med bassere og port bakover, hull i hattehylle for og få trykk inn i kupe. tenkte da kasse på ca 160l tunet til 35Hz. Dette skal drives av en Incriminator audio 40.1
    Legger ut mål av bagasjerom i morgen.

  • #2
    rundt 45 - 50 liter pr element har vi hatt gode erfaringer med. Men akkurat bilen din som er en sedan har jeg ikke testet ut med AC wooferene. Hvor store er disse hullene i hattehylla? Har du event mulighet til å kunne "leke" litt med andre kasse løsninger?

    IA 40.1 er i alle fall mer enn nok effekt.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      hullene i hatte hyllen er ikke laget ennå, så er strengt tatt ikke noe størelse begrensing
      frister lite og prøve fram og tilbake med forskjellige kasser, har heller ikke råd til og kjøpe inn så mye materialer

      Comment


      • #4
        Send meg en pm så får vi se hva vi klarer å finne på.
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

        Comment


        • #5
          har somla litt her,
          har iallefall plass til 40*60*90cm kasse, lurte på og lage båndpass med port ut hattehylle, hva tror dere om det?

          Comment


          • #6
            ingen som har noen ide?

            Comment


            • #7
              Bandpass er lurt i sedan
              Men blir enkele å lage i 2x12 istede for 3.
              Er heller ikke alle elementer som funker bra i en sånn kasse. men det kan Jay svare bedre på...
              Angrer ikke et sekund på at jeg bygde bandpass i sedanen min vertfal
              Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

              Comment


              • #8
                har allerede kjøpt inn 3 stk så skal kjøre på med 3stk

                Comment

                Working...
                X