Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereo prosjekt ford focus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilstereo prosjekt ford focus

    Hei godfolk ! Hadde noen spm som jeg tenkte noen av dere har ett bedre svar på enn meg. Vi tar det fra starten av. Henter nybilen veldig snart, Ford focus 1.8tdi combi. Og det som skal gjøres med denne er - Lyd isoloering- Sette inn ett ok annlegg. Har ett flunka nytt Hertz HSK 165 komponentsett liggende og tenker og få brukt dette. Jeg har sub som skal brukes når barnavogna ikke er med så den er grei. Men trenger litt mere råd anng frontsett og baksett? Har som sakt hsk165 og ønsker og få brukt dette. men hvor? Fremme eller bak ? Jeg fokusere på god lydkvalitet men ønsker ikke og bruke for mye penger, ønsker helst og kjøre hertz hele veien( PGA veldig god pris på hertz). Siden jeg ikke har annledning til og ha en sub konstant i bilen ønsker jeg en løsning på dette problemet,slikt at jeg kan ha litt dybde i lyden uten sub også

    Utstyr jeg har som jeg ønsker og bruke er:

    JL audio 450/4

    Hsk 165.

    Hva burde jeg ha fremme og bak ?(tenker da aller mest på hvilken str. på høytaleren)


    Takker for all hjelp.

    Petter

  • #2
    1 slik i hver dør bak http://www.judysbilstereo.no/subwoof...ear-powergnome burde vel spille greit det.9,5 cm monterings dybde.blir det for dypt så er det jo bare og sette inn spacere mvh kim

    Comment


    • #3
      Takk Ja dette ser jo ikke dumt ut . Men hvordan blir det og kjøre hertz hsk165 som frontsett med diskatene i a stolpen og eks 6.5 bass baki ? for mye bass eller blir dette og funke fint ?

      Er ennå litt newbie som dere ser

      takk på forhånd

      Comment


      • #4
        tenker at det blir bra jeg mvh kim

        Comment


        • #5
          Hva endte du opp med å gjør, og hvordan ble ressultatet?? :-)
          Sell my Ford Focus?
          I'd rather shove wasps up my ass!

          Comment

          Working...
          X