Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor tykk må hver kabel være hvis en 50mm2 blir fordelt på to?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tror i forhold til hva du får så er LIB 50mm2 blant de beste kjøpe i norge. Myk og fin kabel, skal være en "ekte" 50mm2 etter min hukommelse og fin pris.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #17
      WOW! Hadde ikke hørt om LIB før, men det var jo syykt billig, og i tillegg sier flere av dere at det er bra varer her!!

      Har ikke så mye peil, men det er dette jeg har tenkt å kjøpe:
      LIB-53mm² strømkabel - Rød
      kr.89,00 x 7 kr.623,00
      (kutter opp kabelen, 5m for batteriet og 2 m for jordingspunktet)

      LIB-25mm² strømkabel - Blå
      kr.49,00 x 4 kr.196,00
      (har to fordelingsblokker, en for jording inn og en for strøm inn. Så kutter opp slik at det går to ut fra strøm-fordelingsblokken til hver sin forsterker, og det samme til jordings-fordelingsblokken )

      LIB 53mm² Batteriterminal for pluss
      kr.99,00
      (Etter det jeg har forstått, så blir det MYE lettere å sette denne på + polen på batteriet og skru fast 53mm kabelen, istedenfor å bruke kabelsko som skrus fast)

      LIB 53mm² Jordingsterminal
      kr.39,00
      (Til jordingspunktet)

      LIB 200A ANL Sikring
      kr.25,00

      LIB 53mm² ANL sikringsholder
      kr.69,00
      (Inni denne skal produktet som er nevnt ovenfor settes inn på en eller annen måte, så legger man denne nærmere enn 30cm fra der strømkabelen som går ut fra batteriet ved å kutte kabelen og sette hver ende inn i hver side av holderen og skru fast)

      Har jeg rett, eller er det noe unødvendig/feil jeg kjøper her? Håper på raskt svar siden hvis ingen kan bekrefte at dette er riktig i løpet av et par timer, drar jeg mest sannsynlig til Torshov bilrekvisita i morgen og kjøper noe lignende

      TAKKER FOR SVAR!!
      Last edited by Lilfix; 20-04-2011, 02:14.

      Comment


      • #18
        ser bra ut det.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #19
          Jeg har en 8-10 meter ned lib 50mm2 og 6 meter med 25mm2... Helt nytt.. Kan få dem til halvpris av ny + frakt

          Comment


          • #20
            Det blir litt for mye for meg Stianuno. Trenger MAX 7m i 50mm og 4m i 20-25mm
            Takk for svaret Dammed! Hva vil dere anbefale av LIB kabler (53mm LIB og 25mm LIB) og Elutstyr (50mm DynaBel og 25mm Installbay kabler)?

            Comment


            • #21
              Libkabelen er MYE mykere en dynabel kabelen...

              Comment


              • #22
                Takk for svaret! Da bestiller jeg ALT fra LIB nå!!

                Comment


                • #23
                  du hadde spart penger hadde du kjøpt kablene til stian halv pris mister.alltid greit med noen kabler liggende mvh kim

                  Comment


                  • #24
                    helt enig med kimafro, altså det blir jo billigere, og du har litt til overs hvis du må flytte forsterkerne elns.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #25
                      Jeg har kjøpt kablene nå. Men husk at jeg måtte betalt for frakt to ganger, dersom jeg både skulle kjøpe kablene og bestille det resterende fra LIB. I tillegg er forsterkerne skrudd fast til kassa, som kan flyttes hvor som helst i bagasjerommet, uten at kablene blir for korte, så har liksom allerede kabler til overs

                      Har bestilt ALT nå, så venter bare på produktene nå, så er det rett ut til bilen og få subbene til å yte laangt mer enn den gjør med 8mm biltema kabler som bare er koblet til den ene forsterkeren (Harman Kardon CA1500M)!!

                      Comment


                      • #26
                        Hadde du fiska litt så hadde jeg hjulpet deg med det andre du trengte også
                        Blir bra dette lilfix

                        Comment

                        Working...
                        X