Announcement

Collapse
No announcement yet.

KICKER 08 ZX1500.1 og polk sr124dvc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KICKER 08 ZX1500.1 og polk sr124dvc

    Hei! det jeg lurer på om KICKER 08 ZX1500.1 klarer å drive 2 stk polk sr124dvc.
    er i en lukket kasse elementene skal i. ser at polk sr124dvc er 2x4 ohm og er det veldig stor forskjell på 4 ohm polk sr124svc
    er grønn på bilstereo når det kommer til spesifikasjoner..

    er det egentlig bra kombinasjon, eller burde jeg satser på eventuelt andre sub eller forsterker?

  • #2
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=347
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #3
      polk sr124dvc har dobbel 4ohm spole, og kan da kobles i 2 eller 8ohm, så to sånne må i tilfelle kjøres i 4ohm på den forsterkeren, og da yter forsterkeren 750w rms, så det vil funke greit.
      Hvis du ikke har kjøpt dette ennå, så ville jeg valgt en annen forsterker, eller suben med enkel 4ohm spole for å kjøre i 2ohm

      Comment


      • #4
        beklager! postet feil.



        har ikke kjøpt noe av de, er bare under vurrdering de tingene, hva med KICKER ZX2500. og muligens kansje bytte subbene ut til Hertz HX 300.5 - 12" 2 slike. vis du lurer hvilken bil det skal til så er det til w211 sedan

        Comment


        • #5
          Polk subene er bra de, så ser ikke noe grunn til å bytte de, men når det gjelder forsterkeren, så finnes det mye annet som er vel så bra

          Comment


          • #6
            lyst å komme med noe gode forslag til annen forsterkere ? mottas med stor takk

            Comment


            • #7
              kommer med forslag på nytt..

              Mosconi as300.2 og Tilfeldigvis har undertegnede en sånn til salgs hehe

              Comment


              • #8
                pris du skal ha for mosconi? fornøyd me den?

                takker får gode forslag, skal google litt pris på de forskjellige merkene, mosconi virket som et intressangt merke, har aldri hørt om det, alpine og audison er ikke feile merker

                Comment

                Working...
                X