Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterker stjeler strøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • forsterker stjeler strøm

    hei, har ett lite problem, den ene forsterkeren ligger å stjeler strøm mens bilen er av, noen som vet ka dette kan være?

    lurte også på om hvordan jeg kan se film på skjerm mens jeg kjører, har kjøpt ny spiller, men denne er ikke montert.

    takk på forhånd
    Joachim

  • #2
    Hei
    HVordan har du kobla forsterkeren da ?


    og det med å se på film mens du kjører så kan du " bypass " det

    Bare søk på spillernavn + bypass så får du opp guider garantert

    Comment


    • #3
      det er en monoblokk som driver 2x12 sony xplod suber.
      men har 2 styrestrøm bakover, så bak spilleren har jeg koplet kabelsko på hver kabel, og dobbel kapelsko på styrestrømmen fra spilleren slik at jeg slipper å tvinne sammen ledningene. kan dette være problemet?

      okej, skal se hva jeg finner på nett angående det en kompis av meg sier at det går ann å koble til jording på "park" ledningen fra spilleren eller at jeg kan koble jord direkte fra batteriet å på "park". noen som vet om dette kan gjøres, eller er det bare dumt?
      Joachim

      Comment


      • #4
        Forsterkeren står ikke på etter du har slått av spilleren?
        -Sondre

        Comment


        • #5
          jo, den står på etter at jeg har skrudd av tenninga. merka det idag, fordi den var ikke sånn i går ;/
          Joachim

          Comment


          • #6
            Du trenger bare en styrestøm fra spilleren og bakover,også trekker du bare videre fra den ene forsterkeren til den andre.Det du bør sjekke er om det har kommet noen kobbertråder fra plusskabelen som går inn på forsterkeren og inn på remote inngangen,holder bare med en tråd så vil ikke forsterkeren slå seg av siden den får + strøm fra strømkabelen som skal inn på forsterkeren.Den ledningen som skal kobles til håndbrekket på spilleren kobler du bare til jord,og vips så kan du se film mens du kjører
            Lasse Bass Tala
            Proud to be LOUD!!!

            Comment


            • #7
              var det jeg hadde gjort på gammle bilen, kjøpte ny bil for ei uka sia, og forje eier har strokket 2 ledninger med styrestrøm bakover. tror ikke at noen kobbertråder tar borti fordi en del av ledningene går inni forsterkeren, men skader jo ikke å skjekke iste når jeg skrudde av tenningen slo forsterkeren seg av men skjekket nå nettopp etter at jeg hadde vært å kjørt å da var den enda på, så har en mistanke om at det kanskje er forsterkeren som er på tur å gå til faens ;/

              jeg får vel prøve å se hva jeg får til angående å se film, blir vel mest musikkvideoer osv

              har også litt dynamostøy, men tror jeg vet svaret på det. signalkabelen ligger atme strømkabelen i bagasjerommet
              Joachim

              Comment

              Working...
              X