Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy Tab i bil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Samsung Galaxy Tab i bil?

    Noen her som har erfaringer med Samsung Galaxy Tab i bil?
    Det er jo noe lignende Ipad, som har vært utprøvd i bil tidligere. Noe sånn hadde jo vært helt ypperlig for min del hvertfall, mest på grunn av at jeg oppholder meg ca. 90% av arbeidsdagen inni bilen som bare står og går på tomgang.
    Med abonementet FriHet + Dag&Natt fra telenor så blir jo ikke prisen så værst heller. Men jeg lurer litt på om 6gb data/mnd. er nok til mitt bruk. Jeg regner med at man kan laste ned spotify til denne, og da vil jo det bli mye brukt, både på jobb og fritid. Det vil jo også bli surfet en del om jeg kjenner meg rett.

    Man får både bilholder og billader, så "installasjonen" vil bli enkel

  • #2
    Jeg bruker Galaxy tab i bilen, og jeg er kjempefornøyd med det!

    Har fri datatrafikk i abonementet mitt, så det er ikke noe problem for min del.. Bruker bluetooth mellom tab'en og spilleren, og det funker foreløpig bra. Er litt dårlig lydkvalitet for de mest kresne, men jeg har ikke oppgradert original stereon i bilen enda, så det er ikke noe fin lyd uansett hva jeg bruker av signal..

    Men jo da, Galaxy tab i bil er absolutt å anbefale.. Last ned spotify, og legg det som en widget på en av startskjermene, så har du "alt du trenger"! =) Husk bare at du må ha premium for å få brukt spotify på mobil, men dette vet du sikkert =)
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Originally posted by aFFekak View Post
      Jeg bruker Galaxy tab i bilen, og jeg er kjempefornøyd med det!

      Har fri datatrafikk i abonementet mitt, så det er ikke noe problem for min del.. Bruker bluetooth mellom tab'en og spilleren, og det funker foreløpig bra. Er litt dårlig lydkvalitet for de mest kresne, men jeg har ikke oppgradert original stereon i bilen enda, så det er ikke noe fin lyd uansett hva jeg bruker av signal..

      Men jo da, Galaxy tab i bil er absolutt å anbefale.. Last ned spotify, og legg det som en widget på en av startskjermene, så har du "alt du trenger"! =) Husk bare at du må ha premium for å få brukt spotify på mobil, men dette vet du sikkert =)
      Hvilket abonement har du da? og hvor mye er månedsprisen på?
      Jeg har jo ikke bluetooth i spilleren, så det blir kabel for min del.

      jessda, blir nok til at jeg må investere i premium etterhvert. Merket at det var nødvendig med premium når jeg lastet ned spotify på mobilen

      Comment


      • #4
        Fungerer knallbra dette, men mangler litt på lydkvaliteten som nevnt tidligere i tråden.
        Mvh
        Ole Heen

        Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

        Comment


        • #5
          Lydkvalitet blir nok ikke prioritert i denne bilen, så det er ikke noe problem.

          Comment


          • #6
            Om jeg f.eks. kjøper denne, og skrur av den som man setter tab'en i (ser ut som det er mulig), og lager til noe i hanskerommet så jeg får festet den der på ett vis, så hadde jo det vært litt genialt! tror jeg

            Comment


            • #7
              Originally posted by jeckyll View Post
              Hvilket abonement har du da? og hvor mye er månedsprisen på?
              Jeg har jo ikke bluetooth i spilleren, så det blir kabel for min del.

              jessda, blir nok til at jeg må investere i premium etterhvert. Merket at det var nødvendig med premium når jeg lastet ned spotify på mobilen

              Chess sjakk matt har jeg på den nå, men det blir oppgradert til Chess surfking om noen dager. Det koster 125,- per mnd, og da kan du bruke så mye datatrafikk du bare orker uten ekstra kostnad. Genialt!

              Ser du linker til en bilholder, og det er akkurat den jeg har. Som du sier så er det mulig å skru av sugekoppen ja, så det er ikke noe problem å lage en ordning i hanskerommet eller hvor du måtte ønske. =)
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

              Comment


              • #8
                Har testet med Huawei S7 i bilen (kablet) og var faktisk ganske så greit (Spotify premium).
                Skal selges billig btw

                Comment


                • #9
                  Jaaa, hvordan får man koblet seg opp på internet med Samsung Galaxy Tab? :P
                  Har ikke prøvd å koble meg på Wi-Fi ennå da, men regner med det går greit.

                  Comment

                  Working...
                  X