Announcement

Collapse
No announcement yet.

Passat 3b 2000 comfline kabler til høyttalere bak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Passat 3b 2000 comfline kabler til høyttalere bak ?

    Heisann noen som vet om kabler ligger der allerede eller må jeg trekke ?
    og trenger jeg å bruke spacer iogmed at vinduet ikke går helt ned ?

  • #2
    Hvis du har høyttalerkabler fremme i iso kontakten så har du hvertfall kabler bak til b stolpen. Hvis du ikke har kabler i iso kontakten så må du trekke hele veien. Kommer ann på om hva slags type radio forbredelser bilen har blitt bestilt med. Og hvis du ikke får ned vinduet sier det seg selv at du må bruke spacer Så ja du må bruke spacer bak også.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nils View Post
      Hvis du har høyttalerkabler fremme i iso kontakten så har du hvertfall kabler bak til b stolpen. Hvis du ikke har kabler i iso kontakten så må du trekke hele veien. Kommer ann på om hva slags type radio forbredelser bilen har blitt bestilt med. Og hvis du ikke får ned vinduet sier det seg selv at du må bruke spacer Så ja du må bruke spacer bak også.
      heh takk for svar
      Men mente at bakvinduet går ikke helt ned ( barnesikring ) og kanskje jeg da ikke trenger spacer

      Comment


      • #4
        Om du har mulighet, så er det jo bare å prøvemontere elementet med vinduet helt nede?
        Så ser du jo fort om du trenger spacer eller ikke
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          Bruk høyttaler adapter. Tror ikke det er plass til høyttaler uten adapter. Koster deg 200 kr for ett par adaptere. Null stress å montere.

          Comment


          • #6
            Var ikke ledninger bak i min 97 comfortline

            Comment


            • #7
              Men da kjøper jeg 2 spacere på dynabel (16cm) Må slipes ned litt for å få plass til 6.5 " tommer

              Fikk ikke sjekka i dag -_- takk for svar folkens ! Er stasjonsvogn

              Comment


              • #8
                du får kjøpt adaptere (ikke spacere) som passer dønn.

                Comment

                Working...
                X