Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i Nissan Primera 96'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg i Nissan Primera 96'

    Hei er ny her, så jeg er litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne posten.

    Men jeg har nettopp fått meg en Nissan Primera 96mod og trenger anlegg.

    Hører mye på dubstep og annen elektronisk musikk, men mye annet rart også.

    Det jeg trenger/vil ha er 2 stk 4x6 til dørene forran. 2 stk 6x9 i hattehylla (er lagd større hull av forrige eier slik at 6x9 skal passe) + en brukbar bass. En cdspiller med aux inngang.

    Siden basskassa blir stående i bagasjerommet, trenger jeg en slags port i hattehylla for bedre bassopplevelse? Bør jeg ha lukket eller åpen kasse?

    Ønsker å bruke rundt 7 - 9 k og ønsker selvfølgelig mest mulig ut av pengene mine.

    Har sett litt på http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=27206936

  • #2
    Det du bør tenke på i første omgang, er å få skjermet høyttalerene du skal ha i hatthylla, slik at disse ikke påvirkes av trykket fra suben. Du bør egentlig vurdere å droppe høyttalere i hatthylla, og heller bygge inn noe bra foran, det er tross alt der du sitter og kjører.

    Det du har funnet på finn er ikke akkurat bra saker, så det ville jeg styrt unna var jeg deg.

    Har du spiller fra før? i tilfelle hvilken?

    Comment


    • #3
      Fikk bilen uten spiller, så trenger en spiller. Det eneste jeg har et stock 4x6 høytalere fremme i dørene og to store stygge hull i hattehylla.

      Comment


      • #4
        En fin pakke som spiller bra:
        Kenwood KDC-3247 cd med AUX og 2 linjeutganger, tilbud kr 795,-
        Polk MM461p, 4" komponentsett i 4x6" utførelse, kr 1595,-
        Cadence XBP122, 2x12" basskasse, kr 2590,-
        Cadence F100-5, 5 kanals forsterker, kr 3290,-

        Alt. utvidelse
        Focal 690CA1, 6x9" coax, kr 1090,-
        VXT69, 6x9 høyttalerkasser, 199,- (hindrer høyttalerne å spille "med" bassen)

        Du kan få en god pakkepris på dette. Send en PM hvis ønskelig
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          vill sterkt annbefale deg å handle av bilstereosenteret! svær hyggelig med priser, å spørsmål + du får garanti, noe du ikke får hvis du kjøper brukt

          Comment

          Working...
          X