Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verdien på en Mcintosh ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verdien på en Mcintosh ?

    Sitter på en Mcintosh MC431M 100% strøken og i orden og med VU-metere . Hva er dem egentlig verdt heretter? Noen som har en formening ?

  • #2
    Det ligger en på ebay som er oppe i 205$ nå, og den er defekt, så da burde du vel kunne få rundt 3000,- for din ihvertfall.

    Comment


    • #3
      Mcintosh ligger høyt i pris, spes visst det er strøkent så jeg tror den er verdt mere enn 3000.

      Comment


      • #4
        Tja, selv kjøpte jeg en MC431 altså samme forsterker men uten vu-metere for noen år siden. Den betalte jeg 4000 for, den var i god stand for alderen men ikke 100% strøken. selv synes jeg at jeg gjorde en god handel.
        Så din som er strøken, med vu... mellom 5-6000kr vil jeg tru...
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment


        • #5
          Takk for svar

          Comment


          • #6
            Kjøpte selv en Mcintosh MC431M helt ny i 1995 fra USA og betalte ca 12000,- for den den gangen. Solgte den rett før jul i fjor til høystbydende og fikk da 7200,- for den.
            Mvh
            Ole Heen

            Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

            Comment


            • #7
              Det var en fin pris

              Comment


              • #8
                Ja, må vel si jeg ble svært positivt overrasket over hvor mye interesse det var for den. Trodde ikke jeg skulle få så mye for den Hadde ikke regnet med og få mere enn ca 3-4000,- for den. Men McIntosh er jo rett og slett musikkens Rolls Royce spør du meg. Og det gjelder både bil og hjem. Bare synd det er så svinedyrt.
                Mvh
                Ole Heen

                Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                Comment


                • #9
                  Ja til den prisen kan jeg skaffe dere Mcintosh også
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ugn View Post
                    Ja til den prisen kan jeg skaffe dere Mcintosh også
                    Klarte det nesten der ja..
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                    Comment

                    Working...
                    X