Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken batterilader anbefaler folka her?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken batterilader anbefaler folka her?

    Hey hey!

    Hvilken batterilader anbefaler folket her for vedlikeholdslading om natta? Blir stort sett småkjøring på bruksbilen, og jeg fant ut i dag at det er lurt med en lader. Starter'n gikk ikke en halv runde engang.

    Skal putte inn nytt batteri, forøvrig, men det kommer så fort jeg får montert det baki.

  • #2
    jeg har en powermaster 25a som jeg ikke trenger. har kun blitt brukt noen timer maks. Send om hvis det er noe
    Last edited by hc_tk; 17-03-2011, 14:23.
    Prosjekt SQ Audi A3

    Comment


    • #3
      skal du ha en liten nett en anbefales Ctec...veldig plasseringsvennlig
      Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

      Comment


      • #4
        Vi har 4A fullelektronisk vedlikeholdslader, som takler både 6v og 12v, til 399,- på joben.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Det var en fin pris, Pål! Jeg ønsket meg i grunn en liten en, så jeg kan plassere den i motorrommet og lukke panseret... Den er sikkert liten nok den, regner jeg med?

          4A holder vel strengt tatt til ett enkelt batteri, men jeg syns det hørtes litt lite ut, tar vel fort et par døgn å fullade batteriet mitt som er flatt...

          Comment


          • #6
            Ctek har noen fine snertne noen som de selger på biltema/clasern. Funker yperlig til vedlikehold, derimot til noe sjåwbruk er vel heller uaktuelt.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Miniboom View Post
              Det var en fin pris, Pål! Jeg ønsket meg i grunn en liten en, så jeg kan plassere den i motorrommet og lukke panseret... Den er sikkert liten nok den, regner jeg med?

              4A holder vel strengt tatt til ett enkelt batteri, men jeg syns det hørtes litt lite ut, tar vel fort et par døgn å fullade batteriet mitt som er flatt...
              Hvis det er til bruksbilen, så er vel ikke 4A så altfor dårlig.
              Lar du det stå en 10 timer (over natta osv), så blir det ish 40ah.. ca. halvparten av et normalt stort batteri. Hvis dette er i bruksbilen din så lader jo dynamoen litt i tillegg.
              Burde i mitt hode være nok, skader jo ikke med mer.. men men
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                Originally posted by Miniboom View Post
                Det var en fin pris, Pål! Jeg ønsket meg i grunn en liten en, så jeg kan plassere den i motorrommet og lukke panseret... Den er sikkert liten nok den, regner jeg med?

                4A holder vel strengt tatt til ett enkelt batteri, men jeg syns det hørtes litt lite ut, tar vel fort et par døgn å fullade batteriet mitt som er flatt...
                Liten nok, og sprutsikker. Vi har også ctek, hvis du har lyst til å bruke litt mer penger på lader. Men vi selger masse av den lille tassen, og den fungerer meget bra.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Eller så er jo et komplett defa warm up system og anbefale med lader, cupe vifte og motorvarmer. Varm bil hele året og isfrie ruter

                  Comment


                  • #10
                    min powermaster 25A går for 1000kr hvis noen er interisert.
                    Prosjekt SQ Audi A3

                    Comment


                    • #11
                      de små c-tec laderne funker bra brukte et dårlig batteri en stund i vinter, når det var dødt så starta biln etter 10min lading

                      enste negative er at kablene tåler kulde dårlig, isolasjonen sprakk. var 30- da, men men

                      Comment

                      Working...
                      X