Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine CDA-117Ri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine CDA-117Ri

    Er det noen her inn som vet om Alpine CDA-9886R støtter aktiv deling..?

    Om den ikke gjør det, er det noen som har forslag til en spiller som gjør det..? =)

    Takker for svar..!
    Last edited by Littlec15; 06-03-2011, 16:22.
    Scan Speak

  • #2
    Kan jeg spør hvorfor tråden heter 117ri også spør du om 9886r?
    Per dags dato er p88rs den billigste og beste spilleren med aktiv deling. Om du på død og liv ønsker aktiv deling fra alpine så er det beste å kjøpe en spiller som har støtte for å styre pxa-h701/700. Eventuelt bruke rux displayet til pxa-h701
    Alpine CDA-117RI har aktiv deling men den kan brukes til fint lite konstruktivt (hvis jeg husker rett). Tidskompen og EQen på den er så dårlig at du får lyst til å rive ut endetarmen fra øret og sprute blodet utover veggen, Det var min første tanke når jeg begynte å knote med den skiten der. Men for all del, den funker det gjør den. Når det kommer til 9886r har jeg ingen erfaring med den.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tor Ølberg View Post
      Kan jeg spør hvorfor tråden heter 117ri også spør du om 9886r?
      Per dags dato er p88rs den billigste og beste spilleren med aktiv deling. Om du på død og liv ønsker aktiv deling fra alpine så er det beste å kjøpe en spiller som har støtte for å styre pxa-h701/700. Eventuelt bruke rux displayet til pxa-h701
      Alpine CDA-117RI har aktiv deling men den kan brukes til fint lite konstruktivt (hvis jeg husker rett). Tidskompen og EQen på den er så dårlig at du får lyst til å rive ut endetarmen fra øret og sprute blodet utover veggen, Det var min første tanke når jeg begynte å knote med den skiten der. Men for all del, den funker det gjør den. Når det kommer til 9886r har jeg ingen erfaring med den.
      Det var pga att, jeg fant først CDA-117RI, og fant 9886R etterpå å fikk mer lyst på den =P

      Har egentlig mest lyst på en spiller fra Alpine ja, så er det noen andre som har erfaring med 9886R..?
      Evt andre merker som er å anbefale..?

      Er pxa-h700/701 bare en spiller eller er det spiller og den prossesoren..? fikk opp litt forskjellig når jeg søkte det opp =P

      Takk for innspillet Tor
      Last edited by Littlec15; 07-03-2011, 02:19.
      Scan Speak

      Comment


      • #4
        98886 med imprinten støtter akivt deling, har begge deler selv
        spiller: pioneer p88
        front: Hertz MLK 165
        sub: polk sr104 x2
        forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

        Comment


        • #5
          el så har du 9887r som har mulighet for aktiv deling og koster omtrent ikke noe om dagen.
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #6
            Originally posted by Judys Bilstereo View Post
            el så har du 9887r som har mulighet for aktiv deling og koster omtrent ikke noe om dagen.
            Okei, det blir nok 9887r'n tenker jeg.. Ser for meg att det kan være en grei spiller til meg som er litt fersk =) hehe.
            Scan Speak

            Comment


            • #7
              Originally posted by petteraldo View Post
              98886 med imprinten støtter akivt deling, har begge deler selv
              9886 virker bra.. med imprinten..? =P hehe
              Scan Speak

              Comment


              • #8
                Jeg har hatt 117Ri som såvidt meg bekjent er ca dønn identisk med 9886, kan bekrefte at aktiv deling funker greit både med og uten imprint-boks. (prøvd begge).

                Men serr; Gjør som Tor sier, gå for en P88RSII. Jeg byttet ut min 117Ri med en P88RSII og har aldri angret et sekund. Natt og dag delings- og eq-messig. At den ikke har mp3 kan lett kompenseres for med en CD-UB100 som fås kjøpt for en femhundrelapp rundtomkring.

                Comment


                • #9
                  Littlec, imprint prosessoren er dårlig... rett og slett. Eneste prosessoren som er verdt fra alpine som ikke koster en arm og et bein er pxa-h701, (det er en prosessor du kan bruge sammen med de fleste spillere ved bruk av RUX displayet eller hvis du kobler dspen rett til en alpine spiller som støtter dette)
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bjornh View Post
                    Jeg har hatt 117Ri som såvidt meg bekjent er ca dønn identisk med 9886, kan bekrefte at aktiv deling funker greit både med og uten imprint-boks. (prøvd begge).

                    Men serr; Gjør som Tor sier, gå for en P88RSII. Jeg byttet ut min 117Ri med en P88RSII og har aldri angret et sekund. Natt og dag delings- og eq-messig. At den ikke har mp3 kan lett kompenseres for med en CD-UB100 som fås kjøpt for en femhundrelapp rundtomkring.
                    Er det noen her som kan gi meg noen tips hvor jeg kan få tak i en P88RSII..? (Helst ny)

                    Mn intil jeg finner en P88RSII, så blir det nok en117Ri..
                    Takker for tipsene.. Og håper noen kan komme med forslag hvor jeg kan få tak i en P88RSII
                    På forhånd takk til dere.!
                    Scan Speak

                    Comment


                    • #11
                      Skal si du skifter fort mening.
                      Først 117Ri så 9886, så 9887R, så P88RSII og til slutt igjen 117Ri.

                      Kan varmt anbefale 9887. Perfekt nybegynner spiller.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by GENEXXA View Post
                        Skal si du skifter fort mening.
                        Først 117Ri så 9886, så 9887R, så P88RSII og til slutt igjen 117Ri.

                        Kan varmt anbefale 9887.
                        gjør vel kansje det, men det blir 117Ri midlertidig eller en til en grei pris til jeg finner meg en P88RSII..!
                        Er vel ubestemt for aner ikke hva som er bra og dårlig..
                        Scan Speak

                        Comment


                        • #13
                          NEXXA: Hvor lenge skal en være nybegynner? Skal en først bygge et rimelig heftig bygg så hvorfor ikke hoppe i det?
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tor Ølberg View Post
                            NEXXA: Hvor lenge skal en være nybegynner? Skal en først bygge et rimelig heftig bygg så hvorfor ikke hoppe i det?
                            Er vel noe i det du sier der, resten av anlegge blir jo riktig nok litt heftigt.. så hvorfor ikke fulføre med en spiller, så da blir det en midlertidig en til jeg for tak i en P988RSII.. Må en gang lære dette her jeg og =)
                            Scan Speak

                            Comment


                            • #15
                              Finn.

                              Dått.

                              Enno.

                              Comment

                              Working...
                              X