Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan få lyd i orginalsub i Audi A4 med uorginal spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan få lyd i orginalsub i Audi A4 med uorginal spiller?

    Hei. Jeg har en Audi A4 avant som det er byttet cdspiller i. Jeg lurte på om noen vet om det sitter sub i bilen orginalt og hvordan man får koblet opp den på den nye spilleren. Eventuelt om jeg trenger ett adapter eller noe. Har ett bilde av en kobling som ligger bak spilleren som ikke er tilkoblet.

    Mvh Sindre
    Attached Files
    Kjører VW Passat 2003
    Vw Caddy 2012 (jobb)

  • #2
    Har du spiller med linjeutganger så kan du bruke 70-1787. Den har 4-kanaler og kan brukes på hel og delaktivt system i Audi. Den koster 199,-
    http://www.installbay.no/product/4701

    Det er ganske sikkert at du samtidig må koble på ground-loop isolatore, for å få bort av og påslags støy som blir når du kobler orginal forsterker til uorginal spiller. Den heter 30.5000-01 og koster 129,-


    Edit: ser du har bestilt den i nettbutikken. Vil du ha med ground loop også, så må du si ifra før 15.00 på mandag.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Hvis jeg ikke bestiller med den hva skjer da? Blir det konstant støy eller er det bare når man skrur av og på?
      Kjører VW Passat 2003
      Vw Caddy 2012 (jobb)

      Comment


      • #4
        Det varierer litt. Det kan være hver gang du skifter spor på cd, av- og påslag, og også konstant bakgrunnsstøy. Jeg anbefaler deg å bestille det med. Så kan du henner sende den tilbake og få igjen pengene om du ikke trenger den. Du trenger 2 stk hvis du har helaktivt system og 1 stk med delaktivt.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Kan ta med en ihvertfall da. Så får jeg prøve. Er usikker på om det er hel- eller delaktivt system.
          Kjører VW Passat 2003
          Vw Caddy 2012 (jobb)

          Comment


          • #6
            Da har jeg fått iso overgangen Koblet det opp og det virket, noe som var forventet. Ble lyd i høytalerne i bak dørene også
            Kjører VW Passat 2003
            Vw Caddy 2012 (jobb)

            Comment

            Working...
            X