Announcement

Collapse
No announcement yet.

bord for overhåndsfres.. hvor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bord for overhåndsfres.. hvor?

    heisann.

    holder på og lage et forsterker rack til forsterkerene mine.
    har laget den ferdig i mdf og er ganske fornøyd.
    men siden eg har liggendes noen aluminiums blocker her.
    så lurte eg på om noen hadde noen tips til kor eg kan få tak i et bord, for å kunne feste
    overhåndsfresen min opp ned.
    eller må eg skaffe meg en monteringsplate og bygge borde selv?

    på forhånd takk for alle svar
    "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

  • #2
    Enten så kjøper du deg et sånt:
    http://www.woodcraft.com/Product/202...Table-Top.aspx

    Eller så gjør du som meg, og lager det selv...
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

    Comment


    • #3
      smal sak å lage. en plate med hull til fresestålet og så skrur du fresen fast i platen så har du spart 1000kr.

      Comment


      • #4
        kan eg lage bordet i helt vanlig mdf da?

        helt sikkert den beste løsningen det, bare eg som håpte på ferdig løsning :P
        "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

        Comment


        • #5
          mdf er nice

          Comment


          • #6
            hadde hjemmelaget fresebord i kjelleren der jeg bodde før.. Et stk gammelt kjøkkenbord, byttet platen til finsk finer som er glatt & fin og monterte fresen med 4 skruer, og forsenket hode i overkant av plata. Meget enkelt og fungerte helt ok

            Comment


            • #7
              Originally posted by golfnos View Post
              hadde hjemmelaget fresebord i kjelleren der jeg bodde før.. Et stk gammelt kjøkkenbord, byttet platen til finsk finer som er glatt & fin og monterte fresen med 4 skruer og beste rullesagemerket, og forsenket hode i overkant av plata. Meget enkelt og fungerte helt ok
              Godt arbeid, jeg liker alltid håndlaget treverk

              Comment

              Working...
              X