Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiller / Mono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spiller / Mono

    Nå\ er jeg på utkikk etter det utlimate anlegget til en audi a3 2004 mod; Jeg vil ha brukende 2din spiller som jeg kan slenge inn, (finn tilbud tas imot med takk!) Også sitter jeg og vurderer 2x http://www.pioneer.eu/no/products/25...1D4/index.html, først vil jeg ordne 1 av dem. Etter hva jeg forstår så er lukket kasse best på disse ? Hvilke "minste" batterikrevende mono blokker vil dere anbefale ?

    Tingen er det at jeg vil bruke minst mulig plass til anlegg! Jeg vil ha lite med mye trykk!! Så hvis dre har noen andre anbefalinger, taes det imot med takk!

    Sendte forsovit en pakke ifra sandvik igjennom tollpost systemet her om dagen med en vekt på 70 kg.
    Usikker om det var ifra han selv. eller igjennim jobb. Men mente at det var en sub. Når kollegaen min begynte og fortelle emg at det var en hvit golf uten bakseter, trodde det var en sub på x antall kg regna jeg meg ddet er øyvind som har sendt, hehe.

  • #2
    Her ble det mye rart. Sendte noen en hvit golf på 70kg med tollpost?? Eller hvem sendte hva? og hva har dette med stereo til din A3 og gjøre?

    Så over til stereo delen din. Har du sett på disse pioneer suben fordi de skal ha små kasser? Og hvorfor skal du bare ha en først, for så å kjøpe en til senere? Det må da være enklere å kjøpe begge med en gang, og så lage en custom kasse til disse som passer perfekt i bilen din?

    En Dynabel BF4501 forsterker burde vel funke greit på 2 sånne.

    Videre så er det greit å vita hva du har av høyttalere foran i bilen, og hvilken forsterker du evt skal bruke på disse. Det er også greit å vite hva du mener er det ultimate anlegget for deg. Skal det spille pent og behagelig med bra trykk når det trengs? Eller er det mest mulig bass som er poenget? Åssen musikk hører du på?

    Comment

    Working...
    X