Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer P88RS-II Aux inngang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer P88RS-II Aux inngang

    Vil man få noe bedre lyd hvis man bruker en IP-RCA Kabel: (LINK) istedenfor aux inngangen på cd spilleren som tar en 3,5mm TRS (mini jack)?

    Kilden vil være et lydkort hvor signalet vil gå via RCA kabler til en evt 3,5mm TRS plugg eller RCA.
    Mvh. Damir

  • #2
    Et sånt IP-RCA-adapter får du for 30 spenn på eBay. Jeg kjøpte et der for litt siden. Når det koster så lite, er det enkleste å prøve. Jeg har dessverre ikke testet mitt enda, så kan ikke si noe om lyden... Jeg regner med at det blir som å bruke CD-skifter (siden det er samme inngang med IP-bus), m.a.o. bør det gi et godt resultat?

    Comment


    • #3
      Hvis det er så lite så er det like greit å teste. 30kr er jo ingenting.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Men man må jo ha et ledd til om man skal få brukt f.eks en mp3 spiller som kilde. Ref. bilde i linken din dammed.
        Må jo ha sånn fra rca til 3,5mm jack. Blir jo samma greia da, eller blir det fortsatt bedre p.g.a ip.bus?
        Hva tror dere ? Jeg bruker iPhone som kilde, og det blir ikke akkurat verdens beste lydkvalitet. Ikke at jeg legger all skyld på jack, for all del.
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

        Comment


        • #5
          Jeg har Ipbus - RCA på lager. Orginal Pioneer, kr 149,-
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
            Jeg har Ipbus - RCA på lager. Orginal Pioneer, kr 149,-
            Vet du om det er noe lydkvalitetsforskjell med ipbus-rca-rca til 3,5mm jack til iPhone kontra
            jack til jack ?
            Har du også den iPhone greia til ipbus som gjør at spillern kan styre iphonen?
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

            Comment

            Working...
            X