Announcement

Collapse
No announcement yet.

legging av høytalerkabel.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • legging av høytalerkabel.

    hei.

    har nå planer om å få ræva i gor å få inn en forsterker på frontsettet, men siden den er såppas stor, så lurer på hvor jeg skal legge kabelene? blir veldig tungvint om jeg skal legge begge på venstre side sammen med signalkabelen, hvordan blir de om jeg legger ene strekket på h.s sammen med strømkabelen?

    kunne og tenkt meg pristilbud på 12m grei høytalerkabel og 2 sett rca kabler

    mvh.
    Last edited by saab9000; 17-02-2011, 00:08.
    Lars Ole Spitalen
    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
    anlegg: DD, mtx, kenwood
    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

  • #2
    har lagt høytaler kabel meed både strøm og signal og aldri hatt noe problem med det
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      det skal gå bra..

      og legge høyttaler kabel med strømmkablene skal ikke gjøre noe. Bare ikke strømm og signal ligger sammen
      It`s the silence between the notes that makes the music

      Comment


      • #4
        Originally posted by saab9000 View Post
        hei.

        har nå planer om å få ræva i gor å få inn en forsterker på frontsettet, men siden den er såppas stor, så lurer på hvor jeg skal legge kabelene? blir veldig tungvint om jeg skal legge begge på venstre side sammen med signalkabelen, hvordan blir de om jeg legger ene strekket på h.s sammen med strømkabelen?

        kunne og tenkt meg pristilbud på 12m grei høytalerkabel og 2 sett rca kabler

        mvh.
        12m høyttalerkabler og 2 stk Rockford Fosgate RFIT16 signalkabler 800,- inkl frakt
        Mvh
        Ole Heen

        Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

        Comment

        Working...
        X