Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål om valg av merke!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål om valg av merke!

    hei, jeg skal erstatte fabrikkannlegge i bilen min. Jeg har ikke så mye erfaring og lurer på hva slags merke jeg skal velge. Det viktigste for meg er at det spiller pent, men jeg vill også kunne spille LITT høyt. Har sett lit på rockford fosgate (T152S Component System), spiller dette pent eller bare høyt. Kom gjerne med andre forslag.

  • #2
    er så mange å velge i. Focal, DLS, audio System, Seas osv. Forslår du tar deg en runde rundt i butikkene i Oslo og hører på det forskjellige...
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Jeg ville hørt på Judys og sjekka ut DLS. Om jeg skulle bytta frontsett så hadde jeg prøvd enten DLS eller Magnat. Lykke til!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #4
        fornøyd med det nye hertz fronten min spiller veldig bra og samtidig veldig høyt hvis du vil det
        spiller: pioneer p88
        front: Hertz MLK 165
        sub: polk sr104 x2
        forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

        Comment


        • #5
          OK, har kommet fram til at jeg skal kjøpe "Focal 130KR" eller "DSL Ultimate UP5i" kompnentsett foran. Bak på hattehylla (har en bmw e36 sedan) hadde jeg sett for meg et par 6x9" coaxial høttalere, men ingen av de to produsentene levere dette. kunne det vært lurt å bare lage en subwoofer løsning istedet. Noen som har noen meninger om dette?

          Comment


          • #6
            begge har 6x9 høytalere sett dem med mine egne lyse blå :P (eller hadde før iallefall) men for min del ville jeg driti i hele 6x9 høytaler greia og legge pengene inn i fronten istede
            spiller: pioneer p88
            front: Hertz MLK 165
            sub: polk sr104 x2
            forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

            Comment


            • #7
              Stemmer det. Begge har 6x9 http://www.judysbilstereo.no/coax/6x9
              Ole Petter Holelien
              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

              Comment


              • #8
                OK, takk for oppretelsen. Da trenger jeg bare en forsterker. Vil en Focal Solid 4 black 4x80W (http://www.judysbilstereo.no/forsterkere/4-kanaler) passe bra til et par focal 130kr og et par focal 690 cvx? Og hvilken forsterker vil eventuelt passe bra til et par DLS ultimate up5i og et par DLS r964?

                Comment


                • #9
                  sjekk PM
                  Ole Petter Holelien
                  Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                  Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                  Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                  Comment

                  Working...
                  X