Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger litt hjelp til oppsettet mitt..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger litt hjelp til oppsettet mitt..

    Heisann,,

    Jeg har nettop bestilt med to stykk DD 9512 H subwoofere, også har jeg i tillegg en Rockford Fosgate 3001BD monoblokk som skal drive subbene..
    Planen er å plassere hele greia baki en Seat Leon 2001 modell.
    Var før i dag nede hos PlanetHifi og forhørte meg om hva de skulle ha for å bygge en kasse tilpasset både subber og bil. Summen endte på rundt 5000 kroner, så det skal gjøres så fort jeg får subbene (kommer på mandag i posten).

    Lurer bare litt på hva jeg evt trenger av ekstra strøm til systemet.. Har tenkt å utføre TBT (selvfølgelig), men lurer på ekstre batteri/kondis, hva er å anbefale ? Evt nytt batteri fram i motoren også?

    - Marius

  • #2
    har du er greit batterie forran så holder det hvis du heller suplerer med et bra batterie bak f.eks stringer, apollo eller odessy(eller noe sånt) så blir det bra, kondis er det bare og drite i bortkasta pengerhttp://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=3036
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      I starten så regner jeg med at du klarer deg en stund ved å gå for TB3 som du sier, og et ordentlig batteri foran
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #4
        ok,, tusen takk for raske svar

        Comment


        • #5
          What J.T. says..

          Sånn helt i starten, så oppgraderer du TBT. Dette er den mest kostnadseffektive oppgraderingen du noen sinne kan gjøre. Etter det, hvis du fortsatt finner at du trenger mer strøm, så finnes det bra batteri å få tak i. Jeg selv brukte ett northstar nsb75 til min 1000w monoblokk, og det var null problem å dra på. Dette var dog gjort UTEN TBT.. Så ett bra batteri er alfa og omega.
          Sture Vedal

          Comment

          Working...
          X