Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynabel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dynabel

    er det noen som har prøvd å kjøre bf 0756 i 1 eller 2 ohm på subkanalen(brokoblet selvsagt)?eller dreper jeg forsterkeren i forsøket?
    Last edited by tonny77; 02-02-2011, 21:02.
    PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

  • #2
    tror ikke jeg ville prøve det, den liker seg neppe så lavt. bestefall er vel bare at den går i "protection" værste er vel at den dæver
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      Om du velger alikevel og prøve og laste så lavt som 1ohm så husk og ha godt med reserver av strøm til denne.
      Er vel pga strøm mangel den går i protection, kan også være pga for liten kondensastor banke inni forsterkern.

      Men den tillater 2ohm mener jeg.
      Men prøv deg fram og vær litt obs på at div kan skje
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #4
        blir så jeg kjører den i 4 ohm.skal bruke 2 4ohms dvc subber.hvis jeg husker korrekt,skal jeg klare å koble disse til 4 ohm.alternativet er 1 ohm,og det tar jeg ikke sjangsen på å prøve
        PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

        Comment


        • #5
          skal funke fint det. parallel koble spolene og serie bassene eller motsatt :P blir 4ohm begge deler:P
          spiller: pioneer p88
          front: Hertz MLK 165
          sub: polk sr104 x2
          forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

          Comment


          • #6
            jepp!det var planen ja.skal bruke den på 2 stk b2 es8mkII,så jeg håper det holder med effekten som er der
            PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

            Comment

            Working...
            X