Announcement

Collapse
No announcement yet.

mini pioneer sub.?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mini pioneer sub.?

    http://www.pioneer.no/no/products/25...11A/index.html
    noen som har hørt denne? funker den? tenkte kansje 1 under hvert sete. kjører mx5 så må nesten ha all bagasje plassen jeg kan og vil ikke igang med noe store prosjekter inni kupeen.. eller noen andre forslag.. helst som innebærer lite arbeid..

  • #2
    Blir mer en midbass det der... Spiller ikke sub-bass i hvert fall.

    Comment


    • #3
      Frequency response: 54 - 200 Hz
      Sensitivity: 101 dB (1W/1m)
      Dimensions: 280 x 200 x 80 mm (W x H x D)

      Jeg vet om produsenter som skulle gitt venstreøret for slike spesifikasjoner, og selv da hadde prisen vært omtrent det tidoble..

      Se om ikke du kan få tak i en Waves Maxxbass prosessorboks istedet

      Comment


      • #4
        Originally posted by mx_power View Post
        http://www.pioneer.no/no/products/25...11A/index.html
        noen som har hørt denne? funker den? tenkte kansje 1 under hvert sete. kjører mx5 så må nesten ha all bagasje plassen jeg kan og vil ikke igang med noe store prosjekter inni kupeen.. eller noen andre forslag.. helst som innebærer lite arbeid..
        Monterte en slik i en NSX for ei stund tilbake. På plassen til den originale "basskassa", foran beina til passasjeren. Ble faktisk litt imponert av den lille tassen.
        Monterte den også under baksete på en ny Toyota RAV4. Der spilte den ikke nok.
        Så i en så liten kupe som det er i MX5`n, så tror jeg den vil funke, men er du sikker på at den får plass under setet?
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          har funnet ut at det ikke er plass i det hele tatt.. hehe..
          er snakk om noen få cm under setet.. hehe..
          jeje.. vi får se.. men 2 sånne i en mx5 burde jo da egentlig trykke litt ihvertfall.. eller? hvis ikke jeg trikser noe med noen earthquake sws 8". vi får se..

          Comment

          Working...
          X