Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiller blir VARM og høytalere høres sprengt ut!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er ganse sansynlig ja. Men du har vel 4 utganger på spilleren så du kan koble en høytaler på hver utgang?
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #17
      Ja.
      Om du har et komp-sett foran, så skal disse kobles på delefilter.
      Hvis ikke vil du laste utgangene dine foran på spilleren for mye
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #18
        må vel nesten ha noe form for delefilter vel for ellers ryker jo di diskantene rimelig fort.
        spiller: pioneer p88
        front: Hertz MLK 165
        sub: polk sr104 x2
        forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

        Comment


        • #19
          jeg ville kjøpt en høyttaler forsterker hvis jeg var deg
          Joachim

          Comment


          • #20
            Tror han må få til det han har først, før han begynner å koble med ting som er koblet direkte på batteriet...

            Sikker på at det ikke er noe form for kortslutning noen plass da?
            Mvh Even S. Jensen
            Tlf 41091189
            Digital Designs, nothing is even close!

            Comment


            • #21
              har sjekket etter det, fant ingenting. men hørte på bilxtra. de sa jeg hadde koblet for mange høytallere på spilleren :P så da kobler jeg heller de på forsterkeren :P for den er 4 kanaler, og går ann og brokoble tror dere att det funker?

              Comment


              • #22
                hvis du har en 4 kanaler hvor du allerede bruker 2 av kanalene til sub så kan du koble resten på de 2 andre kanalene. Men Jeg vil ikke anbefale det. Og forstår jeg det rett om du bruker midbass og diskant uten delefilter el er det coax høytalere?
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                Comment


                • #23
                  enkel løsning! KUTT ut diskanter vist du ikkje har komponent system!

                  du velger sjøl om du vil bruke 4kanaleren eller spiller

                  4 høgtalere = 4 utganger enten spiller eller forsterker det er det sikraste i denna løsninga her.


                  6 * 9

                  6 ,5 coax du har ? Link til exempel : http://www.iceaudio.no/images_produk...cal_165CA1.jpg
                  eller komponentsett? exempel : http://www.iceaudio.no/images_produk...ocal_165A1.jpg



                  velger du å bruke forsterker. so stiller du på HPF 80 hz (jada SQ fanatikere )


                  ta bilde av komponentane dine evt finn noen linker so kan vi på forumet hjelpe deg lettere

                  Comment


                  • #24
                    jeg har ikke coax :P men vil gjerne ha så mye bass som mulig, å diskant. noen forslag?

                    Comment


                    • #25
                      ja. ta en tur så får vi ordnet opp i det
                      Men fra spøk til revolver. Du vil ha bass og diskant. Men hva med alt som er mellom bass og diskant da? Diskanter rett på spiller er ikke gunstig med mindre man har mulighet for aktiv deling.
                      Last edited by Judys Bilstereo; 01-02-2011, 21:26.
                      Ole Petter Holelien
                      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                      Comment


                      • #26
                        merkeleg har det vert bug i bilstereoforumet i det siste? (var kun 2 innlegg når eg skreiv i dag) sorry for offtopic.

                        Comment


                        • #27
                          Tipper det har med å gjøre at det er stadig minkende interesse for å bruke masse tid på en sakte utdøende hobby som montering av ettermarkeds bilstereokomponenter. Damn those new cars and their good sound systems!

                          Comment

                          Working...
                          X