Announcement

Collapse
No announcement yet.

mitzubitzi space star

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mitzubitzi space star

    hei alle.

    lurte på om noen av dere har vært borti denne bilen noen gang eller har sett noen som helst forum for biltypen.

    vi fant ut at mercedesen blir for liten iom at vi får unge i august : PPPPPP
    så dermed blir det bilen vi har fra før. en 2002 mod space star. so om noen finner noe så er jeg interesert i det meste om bår innvendige og utvendige modifiserings muligheter

    da noob

  • #2
    Dette er en bil med lite feil. En litt kjedelig bil etter min mening deleprisene på disse bilene er kunstig høye. Det finnes faktisk styling til disse bestefarbilene, men det er ikke så stort utvalg i forhold til andre biler så man må regne med litt bestillingstid. Og hvis du finner noe som kan minne om støydemping i denne bilen så har du sett syner her trengs det mye støydemping forsto jeg det riktig at du allerede har en slik bil?
    Plassmessig så har jo ikke disse bilene så veldig mye mere plass enn en vanlig personbil. Ellers en meget driftssikker bil

    Comment


    • #3
      mener du får den me en 150-170hesters motor og
      Lars Ole Spitalen
      bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
      anlegg: DD, mtx, kenwood
      skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

      Comment


      • #4
        ja d stemmer.. dette er privat bila jeg har.. har vært lite problemer med den, er ikke sikker på om det er 1.3 eller 1.6 versonen jeg har og ja... skal støy dempe den hehe. men i alle fall fant forumet til entusist klubben for mitsubishi i norge som gir noe rabatter osv, er klar over at delene er noe høye men det går ann å ta grep som gjør prisene lavere f.eksempel. men det er jo også en bil som er lett (i fohold til en mere moderne bil) og ha med å gjøre (tror jeg heheh) : P

        dessuten så slipper jeg å høre på kjærringa som klager at hu må plukke sammen barnevogna og vi slipper å ta opp lån.. det beste med bilen er at det er en trygde bil heheheh

        men tak for alle tips..

        Comment


        • #5
          sorry, blingsa på biltypen, trudde de var spacewagon:P
          Lars Ole Spitalen
          bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
          anlegg: DD, mtx, kenwood
          skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

          Comment

          Working...
          X