Announcement

Collapse
No announcement yet.

Clarion cz100e. Fra jack til usb?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clarion cz100e. Fra jack til usb?

    Hei, jeg fikk tak i den spilleren som nevnt i tittel. Og jeg kjøpte den ubrukt av en kompis, men han sa det var usb. Men så sa jeg at det ikke var det, for det fant jeg ut når jeg kjøpte den, så sa han at det var bare å bruke jack utgangen hvis jeg kjøpte en sånn adapter, men det tror jeg ikke finnes. Som hvis jeg skal koble til en usb minne pen med sanger, det vil ikke gå med sånn jack til usb adapter? Jeg tror ikke det finnes fra jack til usb, å om det finnes tviler jeg på at det går. Har lest litt rundt på nettet, har sett at de sier at det ikke går for usb er digitalt, å jack'en er analogt. Men trenger bekreftelse fra noen som har prøvd det, eller noen som vet helt sikkert at det ikke går. Så dere som kan litt her Mye mer praktisk med en usb med 500 sanger på, enn å brenne cd'er eller bruke mobilen. Takker for alle svar!

  • #2
    Du får jack til usb adapter, men kun motsatt vei av det du trenger. Altså om spilleren din hadde tatt usb, og du kun hadde hatt jack kabel fra tlf, mp3 spiller eller liknende kunne du brukt en jack til usb kabel.
    Men for å kunne spille sanger fra en usb penn må spilleren kunne lese pennen på et digitalt grensesnitt. Det går ikke å bruke noe jack til usb adapter altså.
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      Originally posted by Legatia View Post
      Du får jack til usb adapter, men kun motsatt vei av det du trenger. Altså om spilleren din hadde tatt usb, og du kun hadde hatt jack kabel fra tlf, mp3 spiller eller liknende kunne du brukt en jack til usb kabel.
      Men for å kunne spille sanger fra en usb penn må spilleren kunne lese pennen på et digitalt grensesnitt. Det går ikke å bruke noe jack til usb adapter altså.

      Åja, okei. Takker for svaret Da vet jeg det! Da skal jeg selge den!

      Comment

      Working...
      X