Announcement

Collapse
No announcement yet.

plassering av hl70 mellomtoner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • plassering av hl70 mellomtoner

    slenger ut et bilde der det for meg er 2 forskjellige muligheter uten å kutte opp hele dashen, eller om dere kansje har enda fler ideer??




    det jeg tenker er lufte kanaler på topp, å bygge en pod der på hver side,eller å kutte bort lufte kanalerne "forran" på dashen, og bygge utifra dem??? trekkes uansett i vinyl samme som dash,men vil ha det litt pent samtidig som praktisk og lydmessig mulig..
    Kommer til å bruke original diskantplassering, på "speil dekselet" som er så lite at kun diskant får plass... håper på mange inspill her da


    Ellers blir det en HX250d på hver side av bagasjen(de små ubrukelige utrommene på hver side bak lyktene) for å spare mest mulig plass til vogn osv


  • #2
    Du får ofre luftekanalen på toppen av dashen :-)

    Når du kobler opp bass elementene dine så kjør det i 4 ohm på forsterkeren. Det er mer enn nok krefter i forsterkeren din i 4 ohm så har du kontrollen også
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Originally posted by golfnos View Post
      for å spare mest mulig plass til vogn osv
      handlevogn da eller....?

      Ville nok forsøkt å gjøre som Engen sier her, lag deg noen pod's over luftdysene fremme på dashen, som du monterer elementene i. Gjerne sammen med diskanten, om det ikke blir for stort og klumpete oppå dashen.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        hehe.. er nok ikke handlevogn nei


        Fett!! da ofrer jeg toppen! det som er så knall,at når døra er lukket sitter diskanten akkurat der dere ser skjøten mellom dør og dash, men ser meg litt frem om jeg fåt plassert begge langs a stolpen

        Comment

        Working...
        X