Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til Bilstereo anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til Bilstereo anlegg

    Hei, jeg tenkte meg snart og kjøpe meg et bilstereo anlegg. Jeg er "en av de" som liker mye bass og kommer sannsynligvis til å bare spille hip hop. (Hvis det har noe å si på valget av subwoofer) Jeg har selv ikke så mye peiling på bilstereoanlegg egentlig men blir veldig facinert av mye dunk
    Så kommer spørsmålet, hvilket av disse to pakkene vil gjøre meg mest fornøyd?

    http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=155&id=1632
    http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=155&id=1700

    eller eventuelt 2 av denne: (hvis det går ann da?)
    http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=155&id=2012


  • #2
    Her finnes det da mye annet å velge mellom.

    Fusion PP-AM10001 monoblokk på 555 watt RMS @ 2 ohm, kr 3199,-
    Fusion PP-SW12E 12" bass, kr 1999,- pr. stk

    Audison SRx 1 monoblokk på 350 watt RMS @ 2 ohm, kr 1999,-
    Hertz ES250 10" bass, kr 999,- pr. stk

    Dette er bare noen eksempler på andre alternativer og prisene er anbefalte utsalgspriser, men tar du kontakt med en en av forhandlerne her på forumet, så får du sikkert et hyggelig tilbud.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by imraden View Post
      Hei, jeg tenkte meg snart og kjøpe meg et bilstereo anlegg. Jeg er "en av de" som liker mye bass og kommer sannsynligvis til å bare spille hip hop. (Hvis det har noe å si på valget av subwoofer) Jeg har selv ikke så mye peiling på bilstereoanlegg egentlig men blir veldig facinert av mye dunk
      Så kommer spørsmålet, hvilket av disse to pakkene vil gjøre meg mest fornøyd?

      http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=155&id=1632
      http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=155&id=1700

      eller eventuelt 2 av denne: (hvis det går ann da?)
      http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=155&id=2012

      Jeg selger en 18" sub til bil, på kjøp og salgs delen her på forumet, ta gjerne en titt. Re Audio SX18..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #4
        Originally posted by InstallBay View Post
        Her finnes det da mye annet å velge mellom.

        Fusion PP-AM10001 monoblokk på 555 watt RMS @ 2 ohm, kr 3199,-
        Fusion PP-SW12E 12" bass, kr 1999,- pr. stk

        Audison SRx 1 monoblokk på 350 watt RMS @ 2 ohm, kr 1999,-
        Hertz ES250 10" bass, kr 999,- pr. stk

        Dette er bare noen eksempler på andre alternativer og prisene er anbefalte utsalgspriser, men tar du kontakt med en en av forhandlerne her på forumet, så får du sikkert et hyggelig tilbud.
        ok takk for svar, av begge to btw...:P
        Men ville du ikke anbefale å kjøpe de andre subbene og forsterkerene jeg foreslo?

        Comment


        • #5
          megabillig er vel ikke så godt likt her inne, ell??
          Øyvind Kalbækken

          Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Øyvind View Post
            megabillig er vel ikke så godt likt her inne, ell??
            Det har vel like mye med produktene å gjøre

            Fy, nå var jeg stygg
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              Det har vel like mye med produktene å gjøre

              Fy, nå var jeg stygg
              Hehe
              Øyvind Kalbækken

              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

              Comment


              • #8
                er rf og kicker så dårlige, eller er det mange personlige meninger som spiller inn? eller var det bare jeg som totalt missforstod de 2 siste inleggene:P

                Comment


                • #9
                  Hvis du skal velge mellom de pakkene fra Megabillig så ta for all den den øverste. Rockford sine rimelige serier dvs P serien (Plast serien) finnes det en haug med alternativer i samme prisklasse som er bedre.
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    Her kan du få ett 3 tilbud av meg:

                    Soundstream Lil Wonder 1.350D monoblokk 1 ohms stabil 1x450w rms i 1 Ohm
                    2 stk Soundstream Picasso Pcw10 10" basselementer 300 w rms

                    Veil kr 5597,- Pakkepris kr 3500,-

                    Soundstream Lil Wonder 1.350D monoblokk 1 ohm stabil 1x320w i 2 ohm
                    2 stk Hertz Hx250 10" basselementer

                    Veil kr 6997,- Pakkepris kr 4800,-

                    Soundstream Lil Wonder 1.350D monoblokk 1 ohm stabil 1x450w i 1 ohm
                    2 stk Soundstream Picasso Limited Edition PW15L 15"

                    Veil kr 6997,- Pakkepris kr 4800,-

                    Hvis noen andre ser dette tilbudet og finner det interessant, det er en pakke av hver type....
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #11
                      Jeg er ikke noe "stor" person i bilstereo milijøet, er vel heller en mygg eller noe lignende Så ta det jeg sier som en klype salt, da det bare er erfaringer med utstyr fra 2003-2004.

                      Men da jeg hadde Rockford, var det kun forsterkerene jeg likte noe spesielt. De holdt vist det de lovet. Jeg var ung å dum på den tiden, så det kan hende de bare var helt ok. Men subbene fra RF likte jeg ikke i det hele tatt. Alle kassene var etter mål fra RF og alikevel slet jeg med at subbene spilte kjempe høyt på en del av spektre, å var helt ubrukelig på de andre delene. Jeg hadde heller ikke brukt den BassBoost remoten som følgte med når jeg spilte.

                      Sist jeg hørte på en kompis av en av broderne sine rf subber, var jeg heller ikke imponert.

                      For all del det kan hende at RF har skjerpet seg, men jeg har ikke hørt noe som motbeviser mine tanker. Og høytalere fra RF har jeg aldri hørt noe om.
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment


                      • #12
                        Soundstream Lil Wonder 1.350D monoblokk 1 ohms stabil 1x450w rms i 1 Ohm
                        2 stk Soundstream Picasso Pcw10 10" basselementer 300 w rms



                        har veldig gode erfaringer med den kombinasjonen trøkker skikkelig hvis de blir plassert riktig i bilen, og lyden er veldig presis og "stram"

                        Comment


                        • #13
                          Ser ikke helt for meg at forsterkeren i pakke nr 3 kan hamle opp med to 15" på en tilfredsstillende måte, ikke at jeg kan så mye men det må da være noen svært lettdrevne elementer.

                          Comment


                          • #14
                            Til å spille musikk, så er LW1.350 mer enn nok til de picasso elementene. Men ville nok gått for pakke 1 eller 2, da de krever langt mindre kasser.
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment

                            Working...
                            X