Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen i Vestfold med LIB-1212/-1515?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen i Vestfold med LIB-1212/-1515?

    Som tittelen sier. Er det noen i vestfold, verstefall Telemark, Buskerud, Østfold som har LIB-1212 eller -1515 i bilen?
    Klassen og jeg holder på med en VW Caravelle, og vi vurderer disse subbene sterk pga prisen og omtaler, men så har vi noen som er skeptiske til kvalitet kontra merkenavnet.

    Noen som har tid til et lite møte?: )

    Mvh
    Atle: )

  • #2
    Hva ønsker dem å handle istedet for da?
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Originally posted by Moskoskos View Post
      Som tittelen sier. Er det noen i vestfold, verstefall Telemark, Buskerud, Østfold som har LIB-1212 eller -1515 i bilen?
      Klassen og jeg holder på med en VW Caravelle, og vi vurderer disse subbene sterk pga prisen og omtaler, men så har vi noen som er skeptiske til kvalitet kontra merkenavnet.

      Noen som har tid til et lite møte?: )

      Mvh
      Atle: )
      Har Lib 1515 og det er ABSOLUTT verdt pengene altså om dere ikke har råd til mer en det mener jeg ellers er det ting som er bedre men også dyrere Dynabel er også billig og spiller bra men til en pris på 2000kr på en 15" som spiller så bra.... skal du lete lenge og kjøpe brukt trur jeg

      Comment


      • #4
        Er dere ute etter 15", så har jeg litt på lager, og kan lage en veldig bra pris. Ta en tur innom, så kan dere se på det vi har.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Jeg har 4 stk. B2 HS15 MK II til kr. 2.000 pr. stk. Spilt et par timer bare. Bor på Nøtterøy.
          Se annonse under til salgs her på forumet.
          Andreas Henriksen
          Citroën C4 2006
          Pioneer ODR, Mcintosh og B2

          Comment


          • #6
            Originally posted by neptyr View Post
            Hva ønsker dem å handle istedet for da?
            En av oss har et ønske om Focal subwoofere. Han er en person som foretrekker SQ, men resten av oss ønsker å høres når vi kommer kjørende i sentrum.


            Originally posted by andreash
            Jeg har 4 stk. B2 HS15 MK II til kr. 2.000 pr. stk. Spilt et par timer bare. Bor på Nøtterøy.
            Se annonse under til salgs her på forumet.
            Originally posted by Bilsteresenteret.no
            Er dere ute etter 15", så har jeg litt på lager, og kan lage en veldig bra pris. Ta en tur innom, så kan dere se på det vi har.
            Takker for begge tilbudene: )
            Vi holder nå på med forsikringspenger til bilen og sponsorrunder, så jeg kommer tilbake til denne tråden når vi har litt bedre oversikt over hva vi har å bruke på anlegg.

            Andreash og Pål Andréas Bryng, har dere mulighet til og gi to av oss en demonstrasjon på oppsettene?: )
            Jeg kan lese spesifikasjoner og høre omtaler, men selve lydopplevelsen er noe helt annet: )

            Mvh
            Atle-A.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Moskoskos View Post
              En av oss har et ønske om Focal subwoofere. Han er en person som foretrekker SQ, men resten av oss ønsker å høres når vi kommer kjørende i sentrum.






              Takker for begge tilbudene: )
              Vi holder nå på med forsikringspenger til bilen og sponsorrunder, så jeg kommer tilbake til denne tråden når vi har litt bedre oversikt over hva vi har å bruke på anlegg.

              Andreash og Pål Andréas Bryng, har dere mulighet til og gi to av oss en demonstrasjon på oppsettene?: )
              Jeg kan lese spesifikasjoner og høre omtaler, men selve lydopplevelsen er noe helt annet: )

              Mvh
              Atle-A.
              Ja jeg kan gi en demonstrasjon av en B2 HS15 MKII. Bare å ta kontakt.

              Mvh Andreas
              Andreas Henriksen
              Citroën C4 2006
              Pioneer ODR, Mcintosh og B2

              Comment

              Working...
              X