Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kicker L7 2x15" Kasse til Audi a4 96mod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kicker L7 2x15" Kasse til Audi a4 96mod

    Hei!

    1. Er det noen som vet hvor stor en kasse til to stk. kicker L7 må være? Og om den evt. har fått plass bak i en Audi A4 1996mod? Burde jeg lage/kjøpe to separate kasser, eller en komplett en? Kom med alt mulig av forslag.

    2. Kjører også mine nåværende Kicker L7 10" suber (2stk) på en Rockford T20001BD + et stingerbatteri og en stinger kondensator (5 eller 10F). Tror dere det blir bedre hvis jeg bare bytter subene til 2stk Kicker L7 15"? Nok strøm osv.

    Takk!
    Last edited by mortimer; 14-01-2011, 03:46.

  • #2
    Er det sedan eller avant da? Og hvis det er sedan får du lagt ned bakseteryggen? Har selv en a4 sedan uten nedfelbart baksete, så da er det bagasje åpningen som bestemmer str på kassa..
    Thomas RS - Absolut A4

    Team dynaBel

    Comment


    • #3
      Originally posted by RusTy^One View Post
      Er det sedan eller avant da? Og hvis det er sedan får du lagt ned bakseteryggen? Har selv en a4 sedan uten nedfelbart baksete, så da er det bagasje åpningen som bestemmer str på kassa..
      Det er en sedan, og ikke fellbar baksete.. Eller, det er fellbart, men det er en masse aliminium der, slik at man ikke får tilgang til bagasjerommet. Har 2x 10"L7 nå, og den doble kassen sleit jeg usedvanlig mye med før jeg fikk plass! Måtte bokstavelig talt sparke den inn! :-/
      Last edited by mortimer; 13-01-2011, 18:31.

      Comment


      • #4
        Ja problemet er at det er plass til større kasse enn det du får inn.
        Thomas RS - Absolut A4

        Team dynaBel

        Comment


        • #5
          kicker

          Kjører også mine nåværende Kicker L7 10" suber (2stk) på en Rockford T20001BD + et stingerbatteri og en stinger kondensator (5 eller 10F). Tror dere det blir bedre hvis jeg bare bytter subene til 2stk Kicker L7 15"? Nok strøm osv.

          Comment


          • #6
            Du kan slippe unna med 90 liter lukket kasse, men det vil være omtrent like effektivt som 2stk. L7 10 tommere i reflekskasse.
            Reflekskasse til 15 tommerene begynner på 180 liter, men bør ha 200.
            Så da er det bare fram med meterstokken og kalkulatoren!

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • #7
              Jeg hadde ca. 200 liter (portet) tilsammen til mine to S15L7. Funket bra, det.

              Comment

              Working...
              X