Announcement

Collapse
No announcement yet.

Få europeisk radio på amerikansk DVD-spelar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Få europeisk radio på amerikansk DVD-spelar

    Eg har da vore lur og kjøpt meg DVD-spelar på Ebay, ein Pioneer AVH-P4200DVD.
    Det som eg da ikkje visste, men som eg fant ut når eg montera detta her, e det at FM-radioen i USA ikkje e samme som den som e her, bare oddetal, og ikkje AF-funksjon. Lura da på, for å sleppe å kjøpe ny, om det gjekk an å ordne det på et vis, anten om eg kunne gjort det sjøl, eller sendt den inn ein plass. Nokon som veit?
    '94 Toyota Camry 2,2 XL

  • #2
    Har også denne spilleren som jeg kjøpte over havet i fjord sommer, men har ikke noe problem med å ta inn radiostasjonene her i trøndelag :P får inn alle som er her. Eneste som er kjedelig er at jeg må endre "sonetallet" på filmene til sone1 så jeg får sett de xD
    Dette var ett problem som jeg var klar over da jeg kjøpte den
    Billig og morsomt å teste div. spillere
    Ser jeg fikk med HD-Radio box som kan kobles til spilleren som tar imot satelittradio, eneste ulempen her er at Norge ikke har kommet med denne teknikken enda. xD
    |HonkyTonky
    |Pioneer||Rockford-Fosgate
    |Rockford-Wall in Progress

    Comment


    • #3
      Eg slit da fælt med å få inn for eksempel lokalradion her, som e på 107,6.. Og alle andre kanalar som sluttar på partal.. Har det problemet med DVD-plater og, men det kan eg leva med..
      '94 Toyota Camry 2,2 XL

      Comment

      Working...
      X